Menssmerter i uke 23

BeibiBeibi

Trives i forumet
Er det vanlig med menssmerter i 2.trimester? Har vondt i mage og rygg og blir nesten litt redd for at det skal være noe galt...... men samtidig er det noe som sier meg at dette er "helt normalt".

Helt normalt. :-) Har menssmerter med jevne mellomrom gjennom hele svangerskapet. Hadde senest i går, er 19+3. ;-) Er nok bare at det vokser og strekker seg. :-)

Ok, takk for svar... Jeg forbinder menssmerter og graviditet med fødsel, så synes det er så ubehagelig ;) Men dersom der er helt normalt så skal jeg ikke bekymre meg.

Ok, takk for svar... Jeg forbinder menssmerter og graviditet med fødsel, så synes det er så ubehagelig ;) Men dersom der er helt normalt så skal jeg ikke bekymre meg.
Jeg har til og med hatt menssmerter i forbindelse med kynnere, men så lenge de ikke er lange, smertefulle og regelmessige så tar jeg det med ro. ;-)

Var veldig plaget med kynnere sist graviditet. Denne gangen har jeg heldigvis ikke kjent noe til det *bank i bordet*. Syntes bare det var så skummelt med de kraftige menssmertene her tidligere i dag. Håper jeg slipper unna å bli plaget med alle slags smerter denne gangen ;) :)

Fikk det på butikken idag å ble litt småbekymra jeg og, men det var en gang og varte kanskje i 5-10 sekund så :p

Back
Topp