Menssmerter i korsryggen

ØnskeBaby

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er dette vanlig? Er så redd for en abort, har mens smerter både fremme og bak i korsryggen.. kommer og går litt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sniker fra April her.
Jeg hadde menssmerter av og på i de første 3 månedene jeg var gravid. Var vondt i rygg og mage. Det er helt vanlig, og mange har det sånn.
Livmoren vokser og det skal strekkes og "romsteres" inni der for det lille frøet, og det kan gjøre vondt.
Har ikke abortert før selv, men hørt at de type smertene er mye sterkere og mer markante, i tillegg til blod.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har det slik jeg å ;) Helt normalt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

var livredd i går kveld å så for meg at natten skulle bli blod fylt pga abort..
Har jo hatt to aborter å kan minne begge begynte med menssmerter i magen og korsryggen. Men såklart det kan jo være et bra tegn for livmora må jo vokse om babyen skal vokse å det kan vel kjennes.. Ingen tegn til blod iallefall, oppe å skjekka tusen ganger :O
Ultralyd på onsdagen å er rimelig nervøs.. Sist MA døde babyen 9+3 så mulig jeg er mer nervøs fordi jeg nermer meg det stedet.. Aner virkelig ikke hva jeg gjør om ikke dette går :(
Så lille baby venn, hold ut. Vi skal bli en familie nå :)

Er helt normalt. Din lille spire har det nok helt fint :)

Jeg har det jeg og og forrige svangerskap var det så ille at jeg ble sendt til sjekk da jeg var 12+noe.
Alt var fint og jeg kjenner jeg er mer bekymret de dagen jeg ikke kjenner noen murringer :)

Jeg har også menssmerter. Føles som jeg skal begynne å blø når som helst. Kan ikke huske at jeg hadde det sist, men har lest at det er normalt så da krysser jeg fingrene for at alt er i orden med den lille. Så lenge jeg ikke ser noe blod er jeg fornøyd, men sjekker papiret hver gang jeg har vært på do, livredd for å se noe på papiret.

Jeg har også menssmerter. Føles som jeg skal begynne å blø når som helst. Kan ikke huske at jeg hadde det sist, men har lest at det er normalt så da krysser jeg fingrene for at alt er i orden med den lille. Så lenge jeg ikke ser noe blod er jeg fornøyd, men sjekker papiret hver gang jeg har vært på do, livredd for å se noe på papiret.

Sjekker nøye jeg og. Har menssmerter av og på fremme men en del smerter i ryggen. Skal til fysio i morgen for å se om det er låsning eller noe i ryggen som skaper dette. Verker veldig når jeg ligger i senga feks..
Bruker tilskudd av progesteron også, så da kommer det ut klumper på ca 2 cm når jeg er på do og slikt, noe som iallefall er skremmende! Veldig ekkelt også :P

Håper det går supert med alle novemberbabyene våre, begynner jo å bli noen uker nå så må bare lille bønna vår klore seg fast :) <3

Sniker fra september :) Hadde og har mye menssmerter i rygg og til tider i mage. Startet få dager etter befruktning og kommer og går enda. Er 19 uker i morgen. Hadde ikke dette sist svangerskap, men det er helt normalt. Lykke til videre!

Back
Topp