Menssmerter fra hell....

kpha

Glad i forumet
Februarlykke 2016
I går kveld hadde jeg skikkelige mensmurringer. Det stakk skikkelig nedover, og det verket i både mage og rygg. Dabbet av litt når jeg la meg, men så våknet jeg med et skikkelig tak i magen og nedover- og jeg var sikker på at noe var på gang! Det var SÅÅ vondt! Fikk to skikkelige tak etter hverandre, fikk vekket sambo å sa at nå skjer det noe her. 
Men så dabbet det av, og gikk over i "bare" kraftige menssmerter, for så å bli bare litt murringer.
Er det modning på gang, eller hva tror dere? Tenkte jeg skulle ringe JM, men nå er alt som normalt, så jeg tenkte jeg kunne vente.. Og evt ringe om det skjer igjen.

det hørtes ut som om modning, eller kanskje noe er i gang?! 

det er jo så forskjellig, men jeg vil tro det er et godt tegn i hvertfall! 

Var slik herreiste så til jm og sjekka, hadde da åpnet seg 2 cm, så det kan godt være modningsrier du har. De kan desverre vare noen dager... Jeg er 3`gangs fødene, og fikk beskjed om at det tar tid, 1 uke siden nå Masse lykke til, håper det er igang for deg, og at det går fortere!

Da stoler jeg på dere, og håper noe er på gang 

Blir virkelig spennende framover :)

spennende, da er det nok noe på gang!

Lurer jeg og på.. I går og i dag har jeg kjent murring i mage og rygg pluss litt nedover lårene. Men ingen tak som du har da. Men minner meg om litt lette mensensmerter.

Får virkelig håpe det er tegn på litt modning her og

Lykke til!!

Vi får krysse fingrer og tær 

Lykke til alle som har murringer!

Back
Topp