Skjer med at jeg plutselig har mensmurringer æ....??
Flere som holder på sånn? ?
Flere som holder på sånn? ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker ikke jeg hadde det sist, før typ to dager før riene starta liksom!!! Utrolig slitsomt!!!!Jau!
Masse av det også! Fryktelig irriterende.
Ja jeg hadde alltid kraftige menssnerter før jeg begynte å drikke Aloe Vera. Da slapp jeg unna. Men kå er det sånn det var FØR jrg begynte på det, og merker at jeg ikke har savnet det akkuratJepp, her også. Og sterkere enn ved vanlig mens. Slitsomt![]()
Husker ikke jeg hadde det sist, før typ to dager før riene starta liksom!!! Utrolig slitsomt!!!!![]()
Åh, kjære vene, det hørtes ikke koe særlig ut :-( Håper jeg slipper de verste maseriene denne gangen og. Hadde noe sist, men ikke i nærheten av sånn folk beskriver det KAN være..Det er ganske normalt sånn mot slutten også. Hadde jo det itillegg til til maserier da jeg lå inne siste gang med Theo. Var så sliten og lei. Så måtte få noe å sove på. Hadde jo siste innleggelse 10 dager før han kom.
Haha, sant. Kanskje begynne å tenke sånn istede!!!Jeg er ikke helt riktig navlet (både bokstavelig, jeg mener navlen min er rar!) men jeg blir egentlig litt glad når det murrer herslitsomt ja, men alle sånne type vondter har helt sikkert noe for seg, har jeg bestemt meg for
Kroppen gjør seg klar og det er jo bra!
Nedpresset gir jeg forøvrig bort gratis om noen vil haSå kan jeg ta murringene.
Lurer meg selv til å tro at litt murrevondt gjør fødselen bedreHaha, sant. Kanskje begynne å tenke sånn istede!!!![]()