mensnmurringer?

tinne87

Andre møte med forumet
Har hadt vældi mensnmurringer i ca. en uke å et veldig press i korsjryggen, tru om det kan bety at noe er på gang? flere med det samme? :)

har det slik jeg og, skikklig mens smerter, er så irriterende og ikke minst vondt:( hadde ikke noe slik første gangen.. leser på nett at om en går over ett døgn md de, så bør det sjekkes, men det har ikke jeg gjort da..

Jeg har hatt endel av dette, men det går alltid over, noen dager har jeg vondt hele dagen, andre ganger varer det noen timer.. Var på føden for en sjekk i uke 24-25 tror jeg det var, for da var det ganske vondt, men ingenting galt.. Er vel kanskje bare kroppen som jobber litt, gjør seg klar til fødsel..

Har mange ganger vært så ille de siste ukene at jeg har lurt på om jeg har måttet ringe føden for en sjekke, men har sett det ann, og da har det som regel gitt seg.. Men jeg får det mer som vonde tak..

Ja, er ikke noe godt, går med det konstant. Men har ikke sjekket det. Skal til jordmor på fredag så får høre med ho da :)

har det fra tid til annen, men det gir seg alltid hos meg, så har ikke tenkt noe mer over det enn at "jeg håper det betyr modning". Har lite lyst til å gå over termin og bli satt i gang :)

Back
Topp