Mensmurringer...

Magda Green

Elsker forumet
..fikk jeg plutselig så mye av i dag - og liker det ikke helt. Klarer ikke helt bli enig med meg selv om det er greit..?? Har hatt morgenkvalme og vært trøtt - litt stikking og murring - men nå syns jeg det er ganske intenst idag. Ligger på sofaen og prøver å slappe av for å se om det forsvinner.

Hva tror dere om saken? Kan kraftige mensmurringer være ok?

Jeg har i grunn hatt litt mer sånn i dag jeg også. Gikk å la meg og da gikk det over når jeg våknet. Tror det skal være sånn jeg. [;)] Så lenge vi ikke ser blod da.

Det har iaffal vært det her til nå.. [:D]

Har endel av det selv,og liker det ikke etter to sa før denne graviditeten... Godt å høre at flere har det[:)] Man blir litt smågal de første 12 ukene gitt!

Ikke bare smågal Thorgers. [8D] Er noen tøffe uker. Kanskje spesielt for oss som har mistet en eller flere...

Ja det er helt klart civciv,det er ikke lett å slappe av...

Her murrer og stikker og tøyes det i alle retninger, synes jeg. Ikke lett å innse at det er helt normalt, men trooor skuldrene begynner å senke seg litt nå [:)]

Godt å høre TrineBallerine[:)] Det er så greit å se at vi er flere... I går kveld hadde jeg faktisk virkelig vondt,men det hjalp å legge seg helt rolig og puste dypt! Så da er vel dette ganske normalt,er vel et tegn på at ting skjer der nede,og det er jo positivt[:)] positive tanker jenter... dette går veien[:D]

Jeg tror dette er helt normalt, men ikke lett å være helt avslappet hele tiden nei. Men det er jo positivt at det skjer noe der nede, og at vi kjenner noe. De som ikke har et eneste svangerskapstegn får jo også hetta... [:D]

ORIGINAL: Thorgers

Jeg klarer ikke det i det hele tatt. Prøver å late som da, men det funker ikke helt det heller... [&:]

ORIGINAL: TrineBallerine

Her murrer og stikker og tøyes det i alle retninger, synes jeg. Ikke lett å innse at det er helt normalt, men trooor skuldrene begynner å senke seg litt nå [:)]

Må signere denne! [;)]

Tusen takk for alle kommentarer. Det hjelper å høre "at vi er flere". Jeg la meg tidlig i går. Hadde skikkelig underlivssmerter, men det var bedre i dag tidlig etter en lang natts søvn. Og enda bedre i dag. Ikke blod på papiret..men liitt brunlig har nok fargen vært de siste par dagene... Men det er  forhåpentligvis også normalt. Jeg har jo vært gravid før. Rart hvor fort man glemmer. Det er annerledes denne gangen da.

Har oxo hatt det dem siste dagan.. fryktelig vanskeli å vit om man ska lik det eller ikke.. har jo hørt at det e "normalt", men hadd heller likt at dem va der hele tida egentli..
sånn at det ikke hadd kjentes så skummelt ut, på en måte,når smertanplutseli dukke opp.. om nånn sjønne ka æ mene[8D]
E allfall ganske grusomt når æ kjenne det no, hadd en ganske "traumatisk" MA sist, å e livredd rett å slett for at det ska skje igjenn.. Ikke bare det faktumet at vi miste spiren, men mått oxo legges inn, å svimt av fler ganga pga så my blodtap(va en rest etter nå i livmora som lå sånn at livmorhalsen ikke klart å lukk sæ). E jo sikkert ikke så sannsynli at det skjer igjenn, men e frykteli å vær bekymra for det[:'(][:o]

Så når æ får vondt no så får æ nestn panikk.. Men e heldigvis sjeldnt da, å har bestemt mæ for at spiren ska sitt t mai<3

E flott å les at det e flere som har det, å at det helt klart e et symptom på at man e gravid[:)] Det e i sånne situasjona man e gla for et forum som det her, der man kan læs sånne ting , å spørr om det man træng å vit[:)]

ORIGINAL: civciv

ORIGINAL: Thorgers

Jeg klarer ikke det i det hele tatt. Prøver å late som da, men det funker ikke helt det heller... [&:]

Later som selv,men går til akupunktur og da blir jeg litt roligere[:D]

Back
Topp