Mensmurringer

irisak

Forelsket i forumet
Kjenner det hele tiden! Som om jeg skal få mensen nårsomhelst! Blir bekymret for at det skal være noe galt selv om jeg egentlig vet at det er normalt. Pff.. Beroligende ord anyone? Flere som kjenner murringer hele dagen lang? Det er ikke tegn på at en abort er på vei? *Nevrotiskbekymra*

ORIGINAL: irisak

Kjenner det hele tiden! Som om jeg skal få mensen nårsomhelst! Blir bekymret for at det skal være noe galt selv om jeg egentlig vet at det er normalt. Pff.. Beroligende ord anyone? Flere som kjenner murringer hele dagen lang? Det er ikke tegn på at en abort er på vei? *Nevrotiskbekymra*

Nevnte det i går og i dag her hjemme.. Føles ut som mensen er på vei... Og så har det jo ikke heeeelt gått opp for meg hva som skjer.. Men begynner å komme seg, etter som mensen ikke er kommet.. Tror du skal ta det knusende med ro;) er frøet som graver seg ned/inn/fast eller hva jeg skal kalle det! weee

ORIGINAL: Caranthir

eg har masse mensmurringar..!! Livmora driv jo å utvida seg..! Så det skal vera heilt normalt..!

Me too[:)]

Jepp! Hør på de andre her[;)] Er jammen ikke bare-bare det som er iferd med å skje med kroppen nå. Vær glad for at du kjenner noe og har symptomer. For når de senere forsvinner, kan jeg love deg at du sitter og grubler deg ihjel om det er noe galt da også, hehe. Men slikt kommer og går. Ta det med ro. Stress, altså -mye-stess fører til dårligere vekstvilkår for babyen. Så ikke la mentalt stress forplante seg fysisk [;)] Du gjør en kjempejobb for spiren din nå, og slik skal det fortsette[:)]

ligamentsmerter er det bare :D vokseverk :D

ORIGINAL: Nnem

eg har masse mensmurringar..!! Livmora driv jo å utvida seg..! Så det skal vera heilt normalt..!

Må berre henge meg på her[:D]

ORIGINAL: Lica76

ORIGINAL: Nnem

Må berre henge meg på her[:D]

Her i gården også.. Hos jordmora i går sa ho at det var helt normalt, men at de fleste ble veldig bekymra...det er livmora som jobber og jobber....[;)]

Phu takk allesammen, det hjalp [:D] Så lenge alt er OK synes jeg det er litt fint å kjenne på det som skjer.. *Puster roligere og stresser ned*

Back
Topp