Mensmurringer?

Ønskebarn2021

Blir kjent med forumet
Flere som opplever mensmurringer/stikkinger nederst på magen? Vært plaget med det til og fra i to uker.. Er 6 +1 idag. Føler mensen er på vei hele tiden, men så dukker den aldri opp. Krysser jo fingrene for at det ikke er en ny sa.. D:

Har det ca hver dag :) er 7+6 i dag. Har også en del andre symptomer, men murringer er en av symptomene mine.

Jeg har det også ganske ofte. Slitsomt egentlig, vondt i korsryggen også:(

Samme her, til og fra.

Samme her, går litt til og fra. Om jeg gjør for mye fysisk kjenner jeg det mer, men jeg kjenner det flere ganger for dagen :) Er helt normalt :)

Jeg har mye ligamentsmerter, hadde det sist også ):)

Hadde en lite pause på 3-4 dager uten murring, bare litt stikking, men nå har det startet igjen. Men har hatt ganske vondt i korsryggen av og på hele tiden. Slitsomt:eek::yuck:

Har litt stikkinger mot sidene nå og da, antar det er ligamentsmerter. Ikke hatt noe særlig murringer, på daglig basis føler jeg generelt det skjer «for lite» :wacky: men sånn er det vel når man går og kjenner etter.

Kjenner det murrer nederst i magen nå. Har styret mye i 3 timer med å ordne til jul i morgen. Dekke på og gjøre flere praktiske ting slik at stresset i morgen ikke blir så stort. Men nå når jeg slapper av, kjenner jeg det murrer ja..

Back
Topp