Mensmurringer

trullio

Flørter med forumet
Fler enn meg som har masse mensmurringer? Ikke vondt i det hele tatt, bare kjenner at det skjer nok liksom. Er 5+4 i dag. Tiden går så sakte!

Har og kjempe masse mensmurringer denne gangen. Hadde ikke det sist så har ikke kjent på det før. I begynnelsen trodde jeg at mensen var rett rundt hjørnet. Er 6+5 i dag.

Samme her, en god del mensmurringer. Kan ikke huske jeg hadde det sist.. 5+1 her!

Har også en del murringer, og hadde det sist også. Har til vanlig sinnsyke mensensmerter, så tenker ikke så mye over det. Det vokser jo godt nedi der:)

Jeg hadde fra uke 3+0 til ca uke 5+6. Er veldig vanlig å kjenne på i starten og mange opplever at det avtar litt etter hvert. Ikke noe å bekymre seg for så tidlig i svangerskapet ☺️ Mange symptomer på mensen er også symptomer på graviditet ❤️

Ja har hatt veldig mye murringer, kan ikke huske å ha hatt så mye murringer de to forrige gangene. På det mest intense må jeg på do og sjekke etter blod hele tiden, men ikke noe tegn til blod så langt, så velger å tro at det er ganske ufarlig :)

Hadde mye murringer for et par dager siden , men har roet seg litt nå. Går vel litt opp og ned, mye som skal strekkes og tøyes slik at det blir plass til klumpen:happy:

Det har jeg også lurt på! Har hatt skikkelig mye og har lurt på om ting ikke er helt som det skal.. Veldig godt å høre at det er flere :)

Har enda ikke skjønt hva mensmurringer er jeg...... når jeg har mensen så er det så ekstreme smerter at jeg ikke klarer å røre meg. Ikke kan jeg påstå å kjenne noe der nede som kan kvalifisere som murring hverken nå eller i de 2 andre svangerskapene.

Mener jeg leste en plass at det var livmoren som strekker og vokser? Hadde murringer for noen dager siden men de har gått over nå:)

Har hatt litt mensmurring eg og, men trur nok det er livmora som gjer seg større og klar for er foster ❤️

Jeg har også hatt murring, og ikke bare murring men til tider sterke smerter. Det gjør meg veldig bekymret, men skal til ultralyd neste fredag og håper å se liv da. Har ikke hatt blødning men er redd for MA.
Har også hatt sterke stikkinger og kraftig mageknip de siste par ukene, men håper det er helt normalt:sorry:

Jeg har også hatt murring, og ikke bare murring men til tider sterke smerter. Det gjør meg veldig bekymret, men skal til ultralyd neste fredag og håper å se liv da. Har ikke hatt blødning men er redd for MA.
Har også hatt sterke stikkinger og kraftig mageknip de siste par ukene, men håper det er helt normalt:sorry:

Helt likt hos meg... husker ikke dette fra forrige gang, og blir redd noe er galt.

har aldri hatt murringer/menssmerter i noen av svangerskapene som jeg vet. mulig jeg ikke skjønner hvordan det skal kjennes ut :P

Vet det er normalt med ubehag, men sterke smerter er skummelt.

Virker som det er luftsmerter som er så vondt hos meg... skikkelig forstoppelse og får veldig vondt en stund etter jeg har spist. Går over når jeg får gått på do...

Back
Topp