"Mensmurringer"

Saile

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Hei. Uke 35 i morgen. I dag har jeg hatt veldig til "mens" smerter/murringer. Flere som har opplevd dette? Er svangerskap nr. 2 men det er 9 år siden sist, så husker ikke så mye :hilarious:

Har snakket med føden/jordmor. De mente jeg måtte levere en urinprøve hos fastlege i morgen mtp urinveisinfeksjon. Jeg har mer tro på at det er modning av noe slag som er på gang :hilarious:

Ja, er ganske normalt mot slutten :-) får det hvis jeg har gått mye ( mye for meg er en tur på butikken...) pluss stikking i musa ( vooondt - symfysesmerter) murringen her går over i kynnere. Ikke regelmessige.

Jeg har og hatt den siste uken, men har også hatt utrolig mange kynnere. Det spiller heller ingen rolle om jeg har vært i mye bevegelse eller ikke. Er nå i uke 34 + 3 og skal heldigvis til jordmor snart. Tenkte å høre med henne om dette ettersom jeg synes det er litt mye, men Spirevipps, du sier det er helt normalt? Trodde ikke det skulle bli slik før enda nærmere termin :bag:.

Jeg har og hatt den siste uken, men har også hatt utrolig mange kynnere. Det spiller heller ingen rolle om jeg har vært i mye bevegelse eller ikke. Er nå i uke 34 + 3 og skal heldigvis til jordmor snart. Tenkte å høre med henne om dette ettersom jeg synes det er litt mye, men Spirevipps, du sier det er helt normalt? Trodde ikke det skulle bli slik før enda nærmere termin :bag:.
Er ikke den generelle regelen at alt er normalt? :wacky:

Murringene fortsetter i dag og. Kynnere har jeg veldig når jeg legger meg om kveldene.. Uke 35 i dag, synes det er litt tidlig at det begynner å modnes nå. Men hun må gjerne komme så fort vi bekker uker 37:hilarious:

Jeg merker også økning ifht. kynnere, nedpress og mensmurringer. Er 36+1. Var på kontroll i dag, prøvene var fine, jordmor mente det var helt normalt. :happy:

Har aldri hatt mensmurringer på slutten men en del nedpress og kynnere.
Jeg har aldri hatt mensmurringer generelt. Lurer alltid på hva folk snakker om når de snakker om menssmerter. Jeg merker at jeg får mensen ved at jeg ser blod....

Jeg er 34+0, og har hatt murringer i hele går og i dag. Kynnere har jeg så og si hele kvelden, men siden de ikke tar seg opp i styrke så mener jordmor at det er helt ufarlig :)

Jeg er uke 35 også. Kjenner endel nedpress, har hatt menssmerter ca en gang i mnd hele svangerskapet men denne uka våkner jeg til det hver dag. Jeg føler også det er modning som er på gang. For menssmertene er sterkere nå. Også får jeg kynnere også. Trodde bare det var hode eller rompa til baby som stakk ut, men er visst kynnere etter jeg har lest om det.

betyr det at fødsel nærmer seg? Eller kan man gå med dette i 6 uker til.?

Jeg har hatt det slik du beskriver i noen uker. Er nå uke 38. Venter fortsatt i spenning :D

Jeg har hatt masse kynnere siden uke 30 denne gangen. I de to første svangerskapene kjente jeg ingen kynnere, og med tredjemann kjente jeg kynnere dagen før fødsel. Har følt en god del nedpress denne gangen også. Det kom først i aktiv fødsel med de andre. Jeg er 38+2 i dag, så blir i alle fall ikke veldig tidlig fødsel av den grunn. Går sikker forbi termin:)

Oohh, ganske kraftige «menssmerter». Kanskje blandet med luftsmerter? Usikker. Magen er myk, og jeg kjenner vel forsåvidt at det ikke er kynnere - for de har jeg mange av!
Forstår at det er normalt, men off så vondt det kan gjøre! :eek: Kroppen som minner meg på hvordan det var å føde? :joyful:

Jeg har daglige mensmurringer, i tillegg til murringer i korsryggen de siste dagene. Uke 37 i morgen. Håper det er modning og tegn på at noe skjer snart. Blir slitsomt å gå sånn i 3 uker til.

Jeg er 35+2, og har hatt nedpress og mensmurringer en stund nå. Spennende, men også slitsomt! ☺️ Håper det modnes. Storesøster kom 36+6

Back
Topp