Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I det siste har jeg begynt å få en del mensmurringer i magen. De kommer og går, og er ganske ubehagelige. Blir litt stresset når de kommer. Er det noen andre som opplever dette? Skal til jordmor i morgen, kanskje hun kan svare på hva det er.
Skal oppdatere dere etter jordmortimenhåper det er modning. Da er prosessen begynt sakt men sikkert iallefall
![]()
TakkJa hold oss oppdatert, lykke til på jmtime![]()
På Brueland?Takkskal dit klokken ett
![]()
Ja var på Brueland jaPå Brueland?![]()
Jordmor sa at det var modningsmertermen så lenge jeg var over uke 34 så er det ingen fare.
Samme her. Hadde time rett etter deg tror jegJa var på Brueland jahar egentlig gått på Ganddal, men forsto det sånn at de har slått sammen alle jordmødrene på brueland
![]()
Jordmor sa at det var modningsmertermen så lenge jeg var over uke 34 så er det ingen fare.
Hehe så morsomt. Går du til Solfrid? Oi så spennende at hodet er festetSamme her. Hadde time rett etter deg tror jegFikk beskjed om at hodet var festet
Skremmende...
![]()
![]()
Går til Solfrid, jaHehe så morsomt. Går du til Solfrid? Oi så spennende at hodet er festetda er jo alt klart.