Mensmurringer

gravidlykke19

Glad i forumet
I dag har jeg hatt en del murringer i magen som også har gått i ryggen, fler som er sånn til tider?

Har også vært løs i magen i dag, jeg aner jo ikke om det er normalt :o

Fikk brått veldig vondt i ryggen og i siden mot magen i kveld - liker ikkje!
Håper en får sove i natt og at det blir en bedre dag i morgen!!

I dag har jeg hatt en del murringer i magen som også har gått i ryggen, fler som er sånn til tider?

Har også vært løs i magen i dag, jeg aner jo ikke om det er normalt :o
Hadde MYE mensensmerter de første 12 ukene vertfall, og har det enda i blandt. Det var akkurat som jeg fikk da jeg faktisk hadde mensen. Vond rygg, livmor, nedover lårene osv. Fikk beskjed om at der er helt normalt og kommer av at livmoren strekker seg, og magetrøbbel kan man få pga tarmene flytter seg når livmoren vokser. Høres veldig normalt ut vertfall. Så lenge det ikke er veldig vondt og/eller blod skal det nok gå fint. Er du i tvil så ring jordmor. De har døgnåpent om det skulle være noe :)

Jeg har ikke hatt så mye vondt i ryggen, men har hatt mye løs mage! :P plagsomt.. Og når jeg må på do, MÅ jeg virkelig på do! Haha :D

På jobb igår kjentes det plutselig ut som jeg skulle få mensen. Ikke kjent det på en stund nå. Men så gikk det over. Som andre skriver her er det nok livmora som strekker og styrer. Magen min har akkurat poppa også, så nå vokser det der inne.

Har hatt mensmurringer hele veien og har det ennå. Er i uke 15. Jordmor sa det var normalt. De er til tider sterkere og går nedover lårene. Så lenge man ikke blør skal det ikke være fare, ifølge legen min....

Har hatt mensmurringer hele veien og har det ennå. Er i uke 15. Jordmor sa det var normalt. De er til tider sterkere og går nedover lårene. Så lenge man ikke blør skal det ikke være fare, ifølge legen min....

Min jordmor sier det ikke er normalt, men hun vil jo ikke høre etter hjertelyd heller da før jeg er 19-20 uker, er 15+3! Så gleder meg ekstremt til oul den 20.10

Vondt i ryggen, i lysken og nedover lårene kan også være begynnelsen på bekkenløsning.

Min jordmor sier det ikke er normalt, men hun vil jo ikke høre etter hjertelyd heller da før jeg er 19-20 uker, er 15+3! Så gleder meg ekstremt til oul den 20.10

Jeg ble lagt inn pga ekstremt sterke menssmerter, de trodde noe var galt fordi smertene var så store. Men alt var fint, og fikk beskjed om at noen bare har det slik, spesielt førstegangs...... men ulike leger kan jo si ulike ting å etter min erfaring hehe.
Hvorfor i all verden ikke høre etter hjertelyd? Vi hørte hjertelyden i går! 15+1

Er 18+5 og kan få litt små murring, men veldig svakt. Nå får jeg heller svake kynnerne.
Var ganske mye murringer tidligere, så er ikke lenge siden de begynte avta.
Så lenge de ikke kommer i tak tror jeg det går fint :)
kan ha løs mage og hard om hverandre... Varierer fra dag til dag. Er øm i ryggen, mer øm ut over dagen og kvelden da.

Back
Topp