Mensmurringer

maispire93

Andre møte med forumet
Jeg har menssmerter/murringer veldig ofte. Ikke noe blod, og det gjør ikke vondt heller. Men jeg blir redd.. Er dette farlig? Noen som har opplevd det samme?

Tror det er at livmora utvider seg :) Hadde det i ca 1 uke da jeg fikk positiv test. Har kommet og gått litt nå den siste uken.

Jeg har det daglig, kombinert med stikkinger nedentil, i lysken og rundt omkring i magen. Hadde det helt likt i forrige svangerskap også, hele 1. trimester. :)

Jeg hadde det mye rundt den uka jeg fikk positiv test. Nå er jeg 5+4 og kjenner av og til litt murring fortsatt.

Jeg har en god del murringer, og hadde det sist gang i starten også. Det er nok bare livmoren som strekker seg. :) Veldig vanlig.

Det har jeg også :) helt vanlig !

Her også stikker og mutter det, og husker jeg hadde det sist også ;)
Helt normalt, livmoren strekkes og skal jo bli en hybel for våre små skatter :)

Mindre nå enn de første ukene, men det kommer og går, sterkere og svakere, men det er akkurat som det skal :)

Jeg har begynt å fått mer mensmurringer og mer slim de siste dagene ... Er 7+1 idsg men slik jeg forstår det så er det helt ufarlig så lenge man ikke blør kraftig..det er rett og slett bare livmora som vokser

Har en del mensmurringer og stikkinger som kommer og går, verst på kvelden og på natta egentlig. er 4+3 idag :-)

Her murrer det masse. Gjorde det sist og. Er 3+5 i dag. :)

Masse murringer her og. I skrivende stund har jeg akkurat bikket 4+0 (kl. 00.00) :D

Back
Topp