Mensmurringer..

AnniPia

Forelsket i forumet
ikke sterke smerter, men murring liksom...
De første ukene hadde jeg det av og til, men nå har jeg hatt det to dager i strekk.
Livredd for SA :/

Jeg har mens smerter mye, i natt var det så ille at jeg var redd det var SA, men gikk over. Tror det er ganske vanlig, men ble ganske redd sjøl. Skal snakke med legen om det i morgen når jeg bestiller time for første kontroll

Jeg hadde også en del murringer i starten, men har ikke hatt det på en ukes tid tror jeg. Men slik jeg har forstått det er det veldig vanlig og ikke farlig :)

Jeg hadde masse mensenmurringer og mensensmerter når jeg var gravid med datteren min. Hadde det i mange dager på rad. Alt gikk helt bra. Er veldig vanlig i begynnelsen, er vist livmoren som utvider seg :)

Godt å høre vi er flere! Og at det er vanlig :)

Her kommer det og går. Plutselig kan det
kjennes ut som mensen kommer :/

Jeg har også hatt mer vondt enn jeg pleier. Siden jeg er så "heldig" å blø litt også var jeg sikker på at det var starten på en SA, men blødningene avtok fort og forsvant igjen.

Jeg har også hatt mer vondt enn jeg pleier. Siden jeg er så "heldig" å blø litt også var jeg sikker på at det var starten på en SA, men blødningene avtok fort og forsvant igjen.
Jeg har også hatt noen blødninger men ikke mye. Føler at vist det skulle vært SA så burde jeg blødd mye mer. Har du vært hos lege ang blødningene eller er du så rolig som du virker?:)

Jeg hadde mye mensmurringer med førstemann og det var, som det ble nevnt over her, livmoren som utvidet seg og ikke noe farlig. Jeg trodde jeg slapp unna det da jeg ble gravid, kan tro jeg ble skuffa da jeg uke etter uke måtte puste meg gjennom de murringene :laughing002

Back
Topp