Mensmurringer

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Heg har en del kynnere, og det er jeg jo vant med fra de andre svangerskapene.
Men nå, det siste døgnet, har jeg hatt gangske kraftige mensmurringer (hvis dere skjønner hva jeg mener) Og de er annerledes enn kynnere, for mangen strammer seg ikke når de kommer.

Føler meg litt dum som er usikker på dette, siden dette tross alt er min nr 3, men er det flere som har det sånn?

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Har også hatt masse kynnere, men de siste kveldene nå får jeg ganske vonde mensmurringer. Magen strammer seg ikke på samme måte, men det gjør bare vondt. Kjenner det også i korsryggen. Mitt andre svangerskap det her, men det gjør meg usikker. I går holdt jeg på å ringe føden pga dette, men det ga seg etter en time ca.

Har også hatt det en stund. Lurer på om det er pga baby fester seg eller noe. Kan få murring med eller uten kynner.
Bekkenet/lysken er blitt vondere også

Jeg har det likedan. :/ er min andre også, men med første opplevde jeg aldri noe :/

Hadde mensmurringer for nåken veke si, fikk forklart det er nok for babyen vokser, så kansje det er en periode h*n vokser litt fortere? :)

Jeg har også veldig mensmurringer idag, og har ikke kjent spark enda idag :/ føler meg litt hysterisk men hadde dere ringt føden?

Har hatt det de siste dagene jeg også, og dette er baby nr 3. Har aldri hatt det med de andre. Men de ligner ikke på rier, for det glemmer jeg ikke hvordan føltes sist! Regner med det er modning kombinert med at kroppen er litt sliten om dagen ;)

Sniker fra mars jeg. :-) har hatt mensenmurringer av og på i flere uker. Og det er nok et tegn på modning ifølge jordmor. :-)

Takk for svar, jenter :) Jeg også har tenkt at det sikkert er modning, så da bekymrer jeg meg ikke, med mindre det tar seg opp!

Har også hatt det en stund. Lurer på om det er pga baby fester seg eller noe. Kan få murring med eller uten kynner.
Bekkenet/lysken er blitt vondere også

Akkurat samme her. Har også drivi å lurt litt, men tydeligvis normalt da :-)

Back
Topp