Mensmurringer...

Jepp, jeg har også det. Og det er absolutt det symptomet jeg liker minst. For det får meg til å tenke at jeg kommer til å blø. Men jeg har ikke tenkt å blø noe som helst de neste 8 månedene!

Jeg er i dag 4+6 :) Så dette er ikke noe å bekymre seg over altså :)

Flere av dere som har/hadde mensmurringer rundt ikm eller? Jeg er 13 dpo, fin positiv test idag, men kjenner det murrer noe veldig i magen. Kjennes ut som jeg skal begynne å blø når som helst. Blir litt bekymra merker jeg.

Jeg og har det :) Hatt det siden lenge før positiv test, er 5+1 i dag :)

Samme her, har hatt sånne "nå kommer mensen"-murringer i over ei uke, er 5+3 i dag. Tror det er et veldig normalt symptom på at man er gravid ;)

Jeg hadde litt mensmurringer i dag men det ga seg ble litt nervøs et sekund :) men det er helt normalt sier de :)

Ja, hatt det omtrent siden el :)

Flere av dere som har/hadde mensmurringer rundt ikm eller? Jeg er 13 dpo, fin positiv test idag, men kjenner det murrer noe veldig i magen. Kjennes ut som jeg skal begynne å blø når som helst. Blir litt bekymra merker jeg.
Jeg hadde noen skikkelige runder i helga. Natt til søndag var jeg oppe MANGE ganger for å sjekke at jeg ikke blødde, og for å skifte vann på varmeflaska. Murret også skikkelig i gårkveld. HELT likt som når mensen kommer. Men nå i ettermiddag har jeg fått min sterkeste test hittil. Så er nok bare et symptom på at livmora arbeider og utvider seg. :)

Her er de drøye i natt. Sånn at jeg enten vil ligge i fosterstilling å vri meg eller sånn at jeg vil ta smertestillende. Heldigvis er ei varm varmeflaske lindrende. Det kan godt delvis være luftsmerter, for de er også på plass hittil i svangerskapet.

Appen <3

Last edited:
Back
Topp