Mensmurringer?

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Flere enn meg som har begynt å fått slike mensmurringer allerede? Jm mente det var modningstegn. Synes det var tidlig jeg da men:p

Har hatt mensen lignende "smerter" av og til.. og har hatt de forige svskap også.. men det var bare kynnere :) så har ikke brydd meg om det nå hvertfall ;):)

Ja, det har jeg hatt gjennom hele svangerskapet. Nå mest i forbindelse med sterke og langvarige kynnere.
Skal ikke se bort ifra at det er et modningstegn. Modningsprosessen kan ta lang tid, så det trenger ikke bety at fødselen er nært forestående. Det var ca. på denne tiden sist (rundt uke 27-28) at jeg begynte å få modningsstikninger nedentil. Fødte ikke før fire dager før termin ;)

Ja, det har jeg hatt gjennom hele svangerskapet. Nå mest i forbindelse med sterke og langvarige kynnere.
Skal ikke se bort ifra at det er et modningstegn. Modningsprosessen kan ta lang tid, så det trenger ikke bety at fødselen er nært forestående. Det var ca. på denne tiden sist (rundt uke 27-28) at jeg begynte å få modningsstikninger nedentil. Fødte ikke før fire dager før termin ;)

også kynnere er jo bare kroppens måte å forberede seg på fødselen :) så kroppen begynner tidlig, men bruker laaaang tid.. som regel da :P:)

Ja, får håpe bebisene holder seg inne en god stund til. ;) tror det fort blir plagsomt å gå så lenge da! Har dere som har hatt disse murringene noen tips til å døve smerten litt?:-)

hmmm.. for meg hjelper det å sitte eller ligge.. for det kan komme mest når jeg står og går mye.. men noen dager har jeg bare masse kynnere! :( og får ikke gjort så mye med det egentlig..

Ja, får håpe bebisene holder seg inne en god stund til. ;) tror det fort blir plagsomt å gå så lenge da! Har dere som har hatt disse murringene noen tips til å døve smerten litt?:)
Varmeflaske evt. en varm dusj kan hjelpe. Er det virkelig ille så kan man jo ta en paracet.

ja paracet glemte jeg :P

Ja, jeg har det gjerne i forbindelse med kynnere.

Jeg har mye kynnere, innimellom er det vonde kynnere.. Når det blir plagsomt vondt er det lurt å bruke varmeflaske/varm dusj eller noe annet som hjelper deg, evnt paracet som de nevner over :)

Ja de kommer og går stadig vekk... ganske sterke til tider også, tror det er ganske vanlig er det ikke? :P

Ja de kommer og går stadig vekk... ganske sterke til tider også, tror det er ganske vanlig er det ikke? :p

jo er nok ganske vanlig ;) og hos meg har "smertene" kommet oftere, jo nærmere termin jeg kommer! :(

Back
Topp