Mensmurringer

K <3 tærten

Flørter med forumet
IKM er i dag og har testet positivt siden 9 DPO. Både i går og i dag har jeg hatt skikkelig mensmurringer i korsryggen og går med følelsen at mensen kommer hvert øyeblikk. Er det veldig negativt? Håper dette her går bra og at en liten spire klorer seg fast der inne.

Det er HELT normalt:) Hadde det til litt utti uke 5 så ga det seg:)) Det er litt ekkelt da,  men prøv å slappe av og nyte at du er gravid!!;)

Takk... kjenner jeg ikke klarer å tro helt på dette før jeg har fått vært på en tidlig ultralyd og sett at alt er bra og at det er noe der. Jeg har blitt gravid på dobbel pergokur og hadde helt ekstreme "mensmurringer" i ryggen under eggløsning også... liker bare ikke at de er der nå! Ser så mange skriver at de opplevde vondt i ryggen når de mistet. Har ikke så mange andre symptomer ennå, men forrige svangerskap kom de brått i uke 6 mener jeg å huske.

Forsåvidt så er jeg umenneskelig trøtt på jobben, begynte å grine 3 ganger av uvesentlige ting i dag og jeg har litt ømme pupper - så noen symptomer er det heldigvis.

Har også murringer, å har hatt det noen dager.. Er vel normalt :-)

K <3 tærten skrev:
Godt å lese at vi er flere - men sitter de i ryggen deres også?

Ja, til tider sitter de i ryggen også. Det gjorde de når jeg var gravid med storebror også :)

"Godt" å høre... Har vært helt nervevrak i 2 dager (og kommer fortsatt til å være nervøs), men det hjelper litt å høre at det ikke alltid er et negativt tegn.

K <3 tærten skrev:
"Godt" å høre... Har vært helt nervevrak i 2 dager (og kommer fortsatt til å være nervøs), men det hjelper litt å høre at det ikke alltid er et negativt tegn.

Du er ikke alene for å si det sånt ;) Jeg er helt lik selv ;) Det er alltid godt å få bekreftelser fra andre i samme situasjon om at det er helt normalt slik som vi har det.

Jeg hadde mensmurringer til og fra gjennom hele forrige svangerskap

5+0 å sitte med mensmurringer til og fra enda. Fant ut eg var gravid pga di smertene så di plager meg ikke så mye:) verre at eg ikke kan sitte normalt å spise middag for da strekker det seg:):)

jeg har og til tider sterke mensmurringer...og føler tanta kommer... men ingen tante og positiv test her og...(td på torsdag)
har i tillegg veldig oppblåst magen, og er vondt å gå normalt oppreis, føler det strekker mye i magen, over navlen...men den sprekker ikke vel:P

Samme her. Hadde det forrige gang også!

Samme her. Hadde det forrige gang også!

Gratulerer så mye :-) Nensmurringer er virkelig ett gravid tegn :-P

Back
Topp