Mensmurringer

MiniIMagen_AL

Andre møte med forumet
Jeg har termin 14 augus, (men etter mine egne beregninger er det den 11 aug). Begynner nå å vente litt på at noe skal skje, derfor er alle tegn spennende. De siste par dagene har et kommet en del tykt og seigt slim. Og i natt har jeg hatt en del Mensmurringer.. Vet jo at det ikke trenger å bety at noe skal skje enda.. Men hva er deres erfaringer? Har dere hatt mensmurringer lenge? :)

Har hatt mye mensensmerter nederst i magen og litt bak i korsryggen de siste kveldene. En del kynnere og mye nedpress. Håper dette er modningstegn og ikke bare noe annet tull ;) jeg er sikker på at NÅ skjer det hver kveld, men når jeg våkner er jeg liiike fin i formen som forrige morgen...*argh*

Når har du termin? Jeg merker også mye nedpress. Den kommer jo snart, men NÅR :) spennende tid hvertfall :)

Jeg har hatt både mensmurringer,ryggvondt og kynnere i tre-fire uker nå..Ikke for å ødelegge noen forhåpninger,men er fremdeles ikke noe beibis som er kommet her! Spurte jordmoren min sist,og hun sa at slik kunne man gå lenge før det skjedde noe..Og sa samtidig at du kjenner når noe er på gang,for det er ikke bare murringer,det er vondt!! Så jeg smører meg selv med tålmodighet og venter til det blir vondt! Prøver heller å slappe av og kose meg siste dagene før lillemann kommer,enda 6dager til termin...Og han kommer ikke før han har bestemt det selv! :) Lykke til!

Hvis du ikke har hatt noe lignene før, kan det jo være starten på noe. Men det kan jo fortsatt ta en stund. ¨Det er det som er så kjedelig med slutten, man leter etter tegn.. Så er alt så induviduelt! For deg kan det være starten på noe, eller så kan det også bare være modningstegn.

Jeg har jo hatt masse murringer de siste ukene, nedpress og vonde kynnere, og lurt på om det er noe flere ganger. Men husker med min første, samme dagen så hadde jeg masse energi gikk på shoppingsenter i flere timer.. Kvelden kom riene, ingen forvarsel.

MiniIMagen_AL skrev:
Når har du termin? Jeg merker også mye nedpress. Den kommer jo snart, men NÅR :) spennende tid hvertfall :)

Har termin 15.aug ifølge ul og 12.aug ifølge mens..så kan jo ta ei lita stund til før ho kommer. Har begynt å telle ned til 28.aug for den datoen er ifølge jordmor absolutt siste frist...!! Men det er fryyyktelig spennende :) :) og ikke minst veldig fjernt...forstår ikke helt at det er så nærme.

Det høres ut som modningstegn, men det kan desverre ta tid før det skjer noe fordi om.. Men får håpe det skjer noe snart!! :)

Back
Topp