Mensmurringer...

Tamita<3

Glad i forumet
er det normalt?
det er nesten 3 år siden jeg var gravid sist, så husker ikke så mye av symptomene jeg hadde da.
men har litt vonde mens aktig smerter... er det noen flere som har det? eller har hatt det?

Nå er det 3 år siden sist for meg også, men mener at murringer er normalt. Jeg kjenner litt ubehag ihvertfall, føles litt øm i livmora. 
Etterhvert som livmora strekker seg, vil det jo også kjennes som stikking og litt ømt også. :)

Har "menssmerter" nå og husker godt jeg hadde det sist også, ganske mye egentlig, og mener jeg hadde det helt til rundt uke 12 eller noe sånt.

Har "menssmerter" nå og husker godt jeg hadde det sist også, ganske mye egentlig, og mener jeg hadde det helt til rundt uke 12 eller noe sånt.

ja samme her :) 13 år siden sist og husker jeg var skikkelig kvalm to ganger thats it!
Denne gangen (om alt er som det skal) har jeg ganske så kraftige mensliknende smerter og veldig ømt livmorområde..Føler meg egentlig mer syk enn gravid så håper det går over etterhvert..

Sånn va d t mæ å, fram t uke 6, da gjekk d over Skikkelig vondt/murringa nedentil, å æ va redd for å miste,men d har heldigvis gått fint

Jeg har også det og har hatt de andre gangene

Back
Topp