Mensmurringer

Punky84

Flørter med forumet
Er det virkelig sant at det ikke betyr noe for eller til om det faktisk nærmer seg fødsel? Har termin 19 mai og begynner å bli lei nå... Hadde håpet at disse murringene betyr at jeg i vertfall ikke går over tiden... :)

Det TRENGER ikke bety at fødsel er nært forestående, men det kan samtidig absolutt bety det :) Moroa med fødsler...man mister all kontroll og ingen oppskrifter er like... Krysser fingrene for at du slipper overtid :)

krysser fingre for at du ikke må vente så altfor lenge!

MittAndre <3 skrev:
Det TRENGER ikke bety at fødsel er nært forestående, men det kan samtidig absolutt bety det :) Moroa med fødsler...man mister all kontroll og ingen oppskrifter er like... Krysser fingrene for at du slipper overtid :)

sign! men det pleier i hvertfall å være et bra tegn ;)

jeg hadde masse mensmurringer i 2 dager, men dette er snart litt over 1 uke siden hehe...jeg har termin til fredagen.

men det betyr at ting skjer og at det modner der inne/nede;)

MittAndre <3 skrev:

Godt sagt ;) 
Ei venninne av meg hadde mensmurringer fra fjorten dager før termin, og gikk 10 dager over..blaaah!

Takk for svar folkens... Må nok bare vente å se ja :) godt at det er flere i samme situasjon. Ha en fin dag!

Legen jeg var hos i dag sa at man kunne gå med maserier fra uke 30:/
Hadde blitt gal om jeg sku gått så lenge ass:)
Her har jeg gått med maserier i snart 3 uker og jeg er ei uke på overtid i morgen:)

Back
Topp