Mensmurringer !

Husker ikke hvordan det var forrige gang.
Jeg hadde dem ganske sterkt hele forrige uke, men de har ikke vært så ille de siste par dagene.

Eg hadde ikkje desse mensmurringene sist eg var gravid, så trudde nesten eg ikkje var gravid pga dei.. men har dei no enno.. så får vel vente nåken daga siden dåkas har daffa av :)

scaniamamma skrev:
Eg hadde ikkje desse mensmurringene sist eg var gravid, så trudde nesten eg ikkje var gravid pga dei.. men har dei no enno.. så får vel vente nåken daga siden dåkas har daffa av :)

Ja, det er vel bare et par dager siden her at dem begynte å daffa av.. men dem er her enda, men ikke like kraftig.

nå må jeg inrømme at jeg ble ganske lettet... jeg har hatt voldsomt til murringer og var litt bekymret for at det var noe galt, for dette hadde jeg ikke forrige gang. Så godt å høre at andre også har det. 

hadde det forrige uke + i helga, men nå har det gitt seg helt nesten.. Nå har jeg litt stikninger i stedet! Det er helt normalt  Mye som skal tøyes å bøyes!

Jeg hadde veeeldig mye murringer i starten, innimellom var det nesten så ille at jeg fant frem varmeflaska. Men etter jeg rundet 5 uker har det blitt mye mindre, og nå er det bare litt en sjelden gang.

Back
Topp