Mensmurringer

litjpi

Glad i forumet
Er 12 uker i mårra. Fram til 11+3 har jeg nesten ikke hatt noe mensmurringer, men de siste dagene har det vært nesten konstant.
Flere som har det?

Har ikke hatt noen mensmurringer, hadde ikke det sist gang heller. Kanskje litt i uke 34, men ellers ingenting.

Jeg har hatt. Vært litt mindre nå de siste dagene, men det kommer og går litt - har hørt det er pga livmoren strekker på seg og sånt.

Skatten min er hvertfall fortsatt i beste velgående[:)]

Jaaaaa,har det kjempe ofte. Gjør faktisk ganske vondt til tider også[8|]

Begynte nesten å bli litt bekymra her[&:] Men, regner med at det er livmora som strekker seg litt ekstra disse dagene.
Jeg har ikke hatt særlig med smerter, men det kjennes ut som at jeg skal få tr bare. Satser på at det er heelt normalt.
Takk for svar jenter, det hjelper masse[:D]

Derfor vi er her,hehe... For å hjelpe og støtte[8D] Så godt vi kan hvertfall[:)]

Ja, jeg har merket litt murringer jeg også. Det er utrolig ubehagelig. Har to og med kjent det litt i ryggen. Men som nevnt her så har jeg forstått at det er helt normalt:) Så vi får bare ta det som et godt tegn på at ting skjer:)

Jeg har ikke kjent noe, hadde ikke det forigje gang heller.. så det er jo ganske forskjellig fra person til person..

merker det mye ja, føles som det vokser og presser der mer nå da

Har det tidvis jeg også=). Men er litt annerledes enn ved tr.

Back
Topp