Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vet ikke helt, tror det er ganske likt om jeg er i ro eller gjør ting, men har ikke tenkt så mye over det. Eneste jeg har merket er at det blir mye verre når jeg ammer storebror.[&:]
Jeg merker det mest når jeg er ute å går egentlig. Også om jeg våkner om natta...
Jeg er bekymra fordi jeg har så lite murringer jeg[&:]
Første svangerskapet hadde jeg det kjempe masse....
Jeg er faktisk bekymret nå, for mensenmurringene jeg hadde, er blitt borte for noen dager siden. Kjenner ingenting nederst i magen. Og symptomene generelt har blitt mindre. Så ikke vet jeg..
Det kan ikke være disse trådene som holder livmora på plass som strekker seg? Jeg kjenner vondt fra de når jeg beveger meg, eller spesielt når jeg reiser meg fort opp. Hos meg kjennes det ikke ut som menssmerter, men kan jo være noen som synes det kjennes ut som menssmerter når de strekker seg...
"....Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt. " (funnet på nettet).
Igår stakk det så innmari at jeg rykket til i beinet. Hehe. I dag kjenner jeg ingenting. [:)]