Mensmurringer? UVI?

¤Tebsil¤

Elsker forumet
Har hatt endel mensmurringer de siste dagene, men føler ikke at de kommer og går (kynnere), mer at det er en konstant murring. Noen andre som har dette? Kjenner heldigvis masse liv hver dag, men blir likevel litt bekymret [&o] Har forresten ikke hatt det tidligere i svangerskapet.

----------------------------------------------------------------
Edit:
Lurer på om det er urinveisinfeksjon jeg har? Har de samme smertene i dag, og klarer bare å tisse litt når jeg går på do.

Kan jeg få sjekket urinen hos jordmor? Litt enklere for meg å gå der.

Dustegreier [:'(]

Nei, kjenner at det sitter i livmoren.

Ja, får satse på at det er voksesmerter [8|]

har samme probleme hær:S  å spurte jordmor hun sier at det er isjasj (eller kordan det nu skrives:P)  nærvan som ligg litt i klæm pga baby å livmor som vokse å at andre organer blir fløtta litt på..   men va vest ikke nå farlig....   

ORIGINAL: majon

har samme probleme hær:S  å spurte jordmor hun sier at det er isjasj (eller kordan det nu skrives:P)  nærvan som ligg litt i klæm pga baby å livmor som vokse å at andre organer blir fløtta litt på..   men va vest ikke nå farlig....   

Høres bra ut! Orker ikke å bekymre meg [&:]

Lurer på om det er urinveisinfeksjon jeg har? Har de samme smertene i dag, og klarer bare å tisse litt når jeg går på do.

ORIGINAL: ¤Tebsil¤

Jeg har med urinprøve hos jordmor hver gang jeg er der. Men du trenger en lege uannsett pga resept hvis du har UVI. Kan jo bare levere en prøve hos legen,trenger ikke og ha time der!

En jordmor sa til meg at man kan få kynnere/mensmurringer av en UVI, så det kan godt hende du har det! Ta me deg en prøve til legen, er ikke bra å gå dagevis med det. Lykke til og god bedring![:)]

Back
Topp