Mensmurringer uke 10

ConCon

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Juliknøttene 2022
Er det flere her som hat hatt mensmurringer rundt uke 10? Jeg er ca 10+3/10+5 i dag og har hatt mensmurringer i hele dag nesten. Ikke vondt, bare ubehagelige murringer, og har ikke hatt det siden sikkert helt i starten av graviditeten.
Kjenner bare at jeg blir bekymra.
Håper det er fordi ting vokser og fordi livmora egentlig skal komme over skambenet rundt denne tiden, men håper noen har positive erfaringer?

Ja jeg hadde det rundt den tiden:) er nok livmoren som vokser.

Har det av og på stadig vekk jeg og. Er i uke 13 nå. Mye som vokser og gror tipper jeg!

Har det av og på stadig vekk jeg og. Er i uke 13 nå. Mye som vokser og gror tipper jeg!
Jah må prøve å slå meg til ro at det bare er voksingen som gjør det. Skal heldigvis på ultralyd om litt over en uke som forhåpentligvis roer meg ned. :)

Ja, kjent det samme både i går og dag ca! Og vi er vel ganske like langt på vei:p:rolleyes:

Ja, kjent det samme både i går og dag ca! Og vi er vel ganske like langt på vei:p:rolleyes:
Ja det tror jeg. Jeg skrev feil om hvor langt jeg var på vei på fredag, trodde det var lørdag haha. Så minus én dag.
Godt det er en del flere som kjenner det samme da. :)

Back
Topp