Mensmurringer!!! *syte*

Lillemirakel

Glad i forumet
Og auuu så vondt de gjør :'( de kommer sammen med kynnere i tillegg. Jeg er så sliten av å ikke få sove :-( *syte*

De kommer alltid etter sex da, men vet ikke hvorfor..

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*

Slik er det her og. Det er nok modning, og jeg tar imot alle vondter :-) Gjør ingenting om jeg er så klar som mulig til fødsel. Ser du har termin sent i aug. Jeg har hatt det slik siste uken :-) Kanskje din kommer før??? Hold ut :-) Snart er gullene våre utenfor magen :-)

Slik er det her og. Det er nok modning, og jeg tar imot alle vondter :-) Gjør ingenting om jeg er så klar som mulig til fødsel. Ser du har termin sent i aug. Jeg har hatt det slik siste uken :-) Kanskje din kommer før??? Hold ut :-) Snart er gullene våre utenfor magen :-)

Er nok modning som foregår ja. Men er jo enda ca 5 uker til termin :o
Prøver å holde ut, men noen ganger tar smertene skikkelig overhånd. Men er nok bare en slags klargjøring. Sovnet heldigvis til slutt da :)

Er modning ja :)
Var sex som starta fødselen her. Bare lite tid etter sex kom disse mensmurringene til meg og de ga seg ikke før lille var ute :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Jeg har hatt mensmurringer i over en uke allerede, og termin sent i august. Kan modningen starte så tidlig? Er førstegangs, så har ikke helt troa på at han skal komme så mye før tiden heller. Prøver å tenke på at det er kroppen som gjør seg klar, så er smertene lettere og takle.

Back
Topp