Mensmurringer/smerter

Martyjens

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Andre som har det? Jeg har det flere ganger om dagen, ofte med kynnere, og synes det er ganske ubehagelig.

Murrer mye her, opptil flere ganger hver dag. Er vel limvoren som jobber og lille som jobber seg nedover, så er normalt. Men irriterende:p

Murrer mye her, opptil flere ganger hver dag. Er vel limvoren som jobber og lille som jobber seg nedover, så er normalt. Men irriterende:p
Ja, er vel et tegn på at baby er på vei ned :-) Kjekt at det nærmer seg, men litt kjipt å tenke på at vi må ha det sånn i over en måneds tid til, selv om det er verdt det.

I natt trodde jeg seriøst noe var på gang. Hadde kjempe mensen smerter men det ga seg heldigvis etter kanskje en time. Fikk det idag og men det varte ikke så lenge.

Ja, er vel et tegn på at baby er på vei ned :) Kjekt at det nærmer seg, men litt kjipt å tenke på at vi må ha det sånn i over en måneds tid til, selv om det er verdt det.
Synes det er skikkelig plagsomt vondt til tider, må skifte stilling og gjøre alt som kanskje kan hjelpe på. Godt det ikke er altfor lenge igjen:)

:love017
Synes det er skikkelig plagsomt vondt til tider, må skifte stilling og gjøre alt som kanskje kan hjelpe på. Godt det ikke er altfor lenge igjen:)
Samme her! Får det ofte når jeg er aktiv og det er slitsomt når en ikke kan sitte seg ned. Nei, vi nærmer oss baby nå :love017

Back
Topp