Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har. Er 5+2.
Mistet i januar 5+4 men hadde ingen mensensmerter i graviditeten da som jeg har hatt en del av fram til nå.
Mange sier at det er normalt
Sniker fra desember.. Jeg har fortsatt masse mensmurringer og er uke 9+4. I følge gyn er det voksesmerter som enkelte i større eller mindre grad er plaget med. Så lenge det ikke er takvis eller direkte smertefullt eller det kommer blod er det ingen grunn til å bekymre seg. Men det er slitsomt!!
Har hatt masse. Akkurat nå er det ganske rolig, men regner med det blir "værre" igjen =) Syns det er litt deilig når det bare kommer innimellom, da blir jeg betrygga på at det skjer noe der nede
Det er litt opp og ned, men jeg har hatt det siden starten. Føles øm og som milde menssmerter. Det er jo litt som skjer der inne Er 6 uker idag. Var sånn med nr 1 også
Har det jeg også, kjenner samtidig ut som mye luft i magen så satser på at det ikke er noe farlig. Ingen blødninger eller brun utflod som er veldig betryggende!
Skal heldigvis til første ultralyd denne gangen i morgen og er da 7+0
Jeg hadde mye mensmurringer i uke 5 og 6 før det roet seg. Har lite av det nå (er 8+2) og har gått over til tidvis strekksmerter i livmor om jeg reiser meg for fort.
Høres helt normalt ut det du opplever
Har masse murringer, spesielt etter jeg har lagt meg! (Sikkert da jeg har tid til å kjenne på det ) litt ekkelt, føles ut som om mensen kommer hvert øyeblikk!
Med førstemann hadde jeg masse murringer, vonde pupper og var kvalm. Med nummer to hadde jeg ingenting og da viste det seg at fosteret var alvorlig sykt. Nå er jeg kvalm, har vonde pupper og alt det der og må si jeg føler meg tryggere nå som kroppen tydelig er full av hormoner! Jeg tenker at det er rarere om vi ikke merker noe som helst til at den lille vokser og utvikler seg