Mensmurringer OPPDATERT- VÆRT HOS LEGEN

Snuppeluppe

Gift med forumet
Flere som har relativt sterke mensmurringer (kjennes ut som svake rier) litt sånn på og av?
Husker jeg hadde det sist også, tror det er livmoren som vokser :)

Var hos legen i går for å få svar på hcg prøva mi. Den var godt over 10000 (hundretusen)
Husker ikke eksagt tall.. Men utifra legens hcg tabell skal jeg være 10 uker på vei... Men det kan jeg ikke være.... var på GU kontroll 7. sept, og da sa hun ikke noe om noe graviditet.. bare at jeg hadde tykk livmorslimhinne... Tror jeg er sånn ca 5-6 uker jeg, det stemmer mer..

De sterke menssmertene mine, viste seg å være UVI. Så nå går jeg på Selexid antibiotika. Det er en type antibiotika vi gravide kan bruke en kort periode. Så da håper jeg det går fort over :)

Nå er ikke jeg engang sikker på om jeg er gravid enda...men jeg hadde det sånn på lørdagen, skikkelig vondt. 

jeg har også hatt det endel. Trodde først at jeg fikk mensen men etter en positiv test fant jeg ut at jeg var gravid :) :) :) . Er litt ny på alt dette så måtte lese ganske mye på nett for å sjekke at alt var ok :) Men forhåpentligvis lærer jeg mer å mer etterhvert, endel å sette seg inni for å si det sånn, men sånn er det vell for de fleste :)

Mhm! Kjenner det litt av og på nå, men for noen dager siden var det skikkelig ubehagelig. Var nesten så jeg hentet en varmeflaske her om dagen, da hadde det murret skikkelig hele dagen.

Trollunn skrev:
Nå er ikke jeg engang sikker på om jeg er gravid enda...men jeg hadde det sånn på lørdagen, skikkelig vondt. 

Samme her... Noen dager til testing! Men har hatt noen dager med menssmerter, noe eg absolutt ikke har til vanlig!! Er vel så paranoid nå at det er muligheter for at det bare er ren innbilning 

Trollunn skrev:

Samme her... Noen dager til testing! Men har hatt noen dager med menssmerter, noe eg absolutt ikke har til vanlig!! Er vel så paranoid nå at det er muligheter for at det bare er ren innbilning 

Sånn er det her også! Jeg hadde det sist gang også og vet at det er heeeelt normalt:-)

Noen som skal ha sitt tredje barn her? Opplevere dere mensmurringene sterkere denne gangen?

kommer og går veldig til meg ja, blir ganske skeptisk hver gang og venter bare at blodet skal komme.. men det har det heldigvis ikke gjort :)

hadde mye i dag morrest våget meg ikke på jobb var redd for blødning men, har ikke så mye nå 

men er kvalmen som pokker 

opp og ned det jo

Vært hos legen, oppdatert første innlegg

Jeg har hatt litt mensmurring/ kynnerlignende smerte nederst i magen i 3-4 dager nå.
Hadde det samme i forrige svangerskap.
Det er bare livmoren som strekker litt på seg.
Det var slik jeg skjønte sikkert at jeg var gravid :D

Jeg opplevde å være på GU(utredning) i starten av forige svangerskap uten at gyn sa noe om det. jeg ringte henne noen uker senere og fortalte om den positive testen og hun sa at det var for tidlig til å kunne se noe da jeg var hos henne,så det kan jo hende at du var noen uker på vei da uten at det ble avslørt.

Back
Topp