Mensmurringer og nedpress..

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Har i kveld hatt veldig nedpress, og nå kom mensmurringene også.. Det er nr to og jeg husker så lite fra siste svangerskap kjenner jeg.. Rart hvor fort man glemmer :)

Jeg er klar som ett egg for at tulla skal komme, men hun er liten, så det er jo ikke noe særlig heller..

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer murringene i omganger slik rier gjør, eller føles det konstant? Rier kommer jo gjerne i økende intervaller og man har pauser i mellom :) men hvis du er usikker er det bedre å ringe føden en gang for mye enn for lite, det går fort for de å sjekke om det er noe modning på gang :) hvor langt er du på vei nå? Frem til uke 34+0 vil de jo helst prøve å stoppe det om det faktisk er noe på gang, men etter det gjør de ingenting.

Jeg har hat nedpress og murringer siden uke 30 og nå uke 40..

Tror det er noe vi kan ha i ganske lang tid før babisen kommer ;)

Og i noen tilfeller kan det gå noen dager, så er bebis her.. ;)

Jeg har hatt det slik også. Var på kontroll og fikk høre at hode lå godt nede i bekkenet,og alt jeg går og kjenner på tyder på at jeg begynner å bli moden. Streng beskjed om og ta det med ro og ha bag'en klar :-/ fortidlig syns jeg, så håper å gå et par uker til, til uke 36. Mest ønskelig er jo selvfølgelig uke 37! ;-)

Har også mye slik, så spent på å høre om hodet har kommet litt lengre ned, skal til legen på fredag :-) håper på mer synking og litt kortere fødsel denne gangen hvertfall

Back
Topp