Mensmurringer, mer på en side

Mammatil2iapril

Andre møte med forumet
Jeg har hatt jevnt med mensmurringer siden ca 4+4. Er nå i 6+2. I starten hadde jeg lit vondt på høyre side, litt vondt på venstre og iblant midt på. Men midt i uke 5 ble det kun vondt på venstre og det ble skikkelig vondt! Noen som har opplevd lignende??

Det har jag dessvärre inte upplevt..
Hos mig så har det blivit lite starkare obehag ,men det går från höger ,vänster och upp å ner..väldigt varierat..och inte ont

Jeg har bare vondt/ubehag på venstre side :( Vet ikke om det er normalt eller ikke, men så lenge man ikke blør så går det vel bra ;)

Lest en plass at man trengte ikke å blø selv om det er svangerskap utenfor. Men så lenge formen er fin tror jeg ikke det skal ha noe å si. Usikker....

Jeg har også kjent slike smerter på høyre/venstre side. Ei venninne av meg som har to barn opplevde det samme :) Det kunne visst være livmoren som strekker seg ut :)

Smertene roet seg endelig utover dagen i går. I dag har jeg nesten ikke kjent noe. I går stakk det bare til innimellom. Pluss noen litt lengre runder. Men i dag er smertene så og si fraværende. Kvalmen kom i stede :P

Smertene roet seg endelig utover dagen i går. I dag har jeg nesten ikke kjent noe. I går stakk det bare til innimellom. Pluss noen litt lengre runder. Men i dag er smertene så og si fraværende. Kvalmen kom i stede :P
Jamen då är nog allt som det ska ;) du får kos dig med kvalmen :p

Back
Topp