mensmurringer mageknip

2008/2013/2014

Glad i forumet
er dette normalt å ha?? er 8+4

tror det ikke skal være noen fare som lenge mann ikke har trykketrang og blør

Tipper det er livmoren som strekker seg :) Har hatt mye av det samme, er en "god" periode nå :)

høres bra ut. har vært endel av det i går kveld, natt og i dag...

Jeg har/ er inni i en grusom periode hvor jeg har intense smerter i magen. Legen sa til meg at det bare var livmorstrengene som strakk seg osv.

Jeg har/ er inni i en grusom periode hvor jeg har intense smerter i magen. Legen sa til meg at det bare var livmorstrengene som strakk seg osv.

fantastisk å høre. :) då trenge eg ikkje bekymre meg mer

Har hatt masse mensmurringer i alle svangerskap, spesielt i 1.trimester;-)

Hei, har også en del mensmurring, spes etter dagens endte, ingen blødning, heldigvis, tror d er normalt :)

Je opplede det sist. Legen snakket om at det kunne være livmoren som strakk på seg, så det trenger ikke være negativt :) Dessverre er vi nok redde for at det skal være noe galt når vi merker forskjellige ting. Det å være gravid er ikke bare en dans på roser :p

Hadde massevis av ganske kraftige mensmurringer i første sv.skap. Hadde lite og svake murringer i andre sv.skap og nå i tredje sv.skap har jeg litt nesten hver dag, men ikke sterke. I de to første sv.skapene varte det gjennom hele sv.skapene, litt nå og da. Så dette er helt normalt, fikk jeg også vite av jordmor :)

Er 9 idag, og har et konstant strekk i magen nesten, kjenner at magen ikke er normal:p rart, litt konstant støl med strekninger, hatt en del ubehag i magen siste dagene pga dårlig kosthold som resulterer i luft:) men ellers bare normal strekk:)

Jeg nøys i dag tidlig og fyyyy søren da strakk det på den ene siden!!! Motte bite tennene sammen for å ikke komme med et manneskrik! Haha

Back
Topp