Mensmurringer - flere?

Friluftsmor

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Junilykke 2020 ♡
Hola

Nå må jeg spørre om det flere i sammen båt. Jeg blir så engstelig av mensmurringer, redd for SA.

Er det flere som har dette?

Jeg begynte med murringer ca 3dpo og det har vært hver dag siden. I dag er det enda litt værre. Håper det bare er livmoren som vokser og jobber, men blir itt bekymret. Tror jeg heller ville vært kvalm. :wtf:
 
Ja jeg har.. skikkelig ekkelt å tidvis vondt i forbindelse med fysisk aktivitet hos meg.. har aldri hatt menssmerter så vet ikke om det kan sammenlignes. Men minner meg veldig om kynnere under fysisk aktivitet..
 
Ja jeg har.. skikkelig ekkelt å tidvis vondt i forbindelse med fysisk aktivitet hos meg.. har aldri hatt menssmerter så vet ikke om det kan sammenlignes. Men minner meg veldig om kynnere under fysisk aktivitet..

Aha, kanskje jeg har mer vondt i dag siden vi spilte innebandy på jobb?!
 
Jeg har også veldig mensmurringer, hatt det hele tiden. Noen ganger blir de så sterke at jeg tenker at det ikke kommer til å gå bra, men så roer det seg litt igjen..

Hadde en SA sist så jeg føler egentlig bare at jeg sitter å venter på at smertene skal eskalere og at dette også ender i SA.. :/
 
Jeg har også veldig mensmurringer, hatt det hele tiden. Noen ganger blir de så sterke at jeg tenker at det ikke kommer til å gå bra, men så roer det seg litt igjen..

Hadde en SA sist så jeg føler egentlig bare at jeg sitter å venter på at smertene skal eskalere og at dette også ender i SA.. :/

Åh men det må du prøve å ikke bekymre deg for, sjansen er mindre for det denne gang vel ❤

Jeg tror vel dette heller er ganske vanlig, men ja man blir litt betenkt.
 
Jeg har litt murringer, noen ganger føles det ut som leamus/luft der nede også?! Noen som kjenner igjen det? :oops: Tror det er ganske vanlig med disse murringene i starten! Det jobbes på spreng :happy:
 
Åh men det må du prøve å ikke bekymre deg for, sjansen er mindre for det denne gang vel ❤

Jeg tror vel dette heller er ganske vanlig, men ja man blir litt betenkt.

Prøver å tenke positivt, men vil samtidig ikke være for positiv i tilfelle dette ikke går veien, hvis du skjønner hva jeg mener
 
Jeg får mensmurringer innimellom, men går fort over. Har det veldig sjelden. Jordmor sa til meg at det er ikke noe å bekymre seg for, da det er helt normalt med mensmurringer, litt blødninger og vondt i ryggen. Jeg blir også bekymret når mensmurringene kommer.. :) men så lenge det ikke blør, og er veldig vondt, går det som oftest helt fint :)
 
Jeg har også mye mensmurringer og tidvis veeldig vondt i puppene! :laughing002
Men jeg husker det var likens når jeg gikk gravid med førstemann :happy090 Så jeg tenker mer på dette som et godt tegn på at det er noe som vokser som det skal.
Jeg har også vært gjennom en sa, men for min del var det som ekstreme mensensmerter. Men murringene jeg kjenner innimellom nå, kan ikke sammenlignes!
Men man blir jo selvfølgelig litt ekstra oppmerksom på alt av føleser som skjer i mageområdet så tidlig i svangerskapet :scratch
 
Jeg har konstant mensmurringer, der det kommer og går i vondere mensensmerter. Det varierer veldig. Husker det var sånn når jeg var gravid sist også, og det ga seg etterhvert heldigvis :)
 
Ja, jeg våknet i natt av skikkelig menssmerter i korsrygg, men det ga seg :rolleyes: kjenner at jeg er øm i livmor, det gjør vondt når det går luft igjennom tarmen osv:wacky:
 
Back
Topp