Mensmurringer...flere som kjenner det?

Hmsbaby

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Vårspirene 2021
Har siden siden søndag hatt skikkelig mensmurringer. Var derfor jeg tok test mandag og da fikk jeg positiv. Men, nå blir jeg litt bekymret for at jeg har så mye av det, og det hjelper ikke akkurat at jeg har så mye luft i magen, for det gir jo luftsmerter også.

Noen andre som har dette? Er kun 4+1 i dag

Føler akkurat det samme! Har ikm i morgen og er kjempenervøs!
Huff jeg kjenner nervøsiteten selv. Ifh til mens har jeg ikm i morgen også, men ifh til EL hadde jeg i går. Fikk nesten litt panikk isted men klarte å roe meg før panikken tok helt overhånd!

Huff jeg kjenner nervøsiteten selv. Ifh til mens har jeg ikm i morgen også, men ifh til EL hadde jeg i går. Fikk nesten litt panikk isted men klarte å roe meg før panikken tok helt overhånd!
Nervepirrende dager! Gleder meg til uke 12 så kaaaanskje jeg kan slappe av litt

Jeg hadde også det rundt IKM, men ingen mens kom [emoji4] Varte noen dager over ikm.

Jeg har også det. Jeg hadde det også ganske lenge med førstemann [emoji106] Det er visst bare det at det skjer noe i livmoren, den skal utvide seg, og det kan strekke veldig og være ømt, og derfor minne om smerter man har ved menstruasjon.

Dagene rundt IKM var grusomme!! Og det kjentes ut som tanta kom flere ganger. Men er nå 7+2, og har fått bekreftet ett bankende hjerte [emoji173]

Har kjent småmurringer ei stund som ved normal dpo-tid, men i går hadde jeg ordentlig menssmerter i et par timer før det gikk gradvis over :)

Takk for svar alle sammen :) godt å høre at andre har hatt det sånn også, at det er normalt.
Ingen murringer nå i morgentimene, håper det roer seg nå!

Jeg har det hele tiden. Verst om nettene, da våkner jeg ofte av skikkelige menssmerter. Er 5+6, og det har vært sånn i to uker nå. S-hcg har hatt fin stigning, så jeg må jo bare anta at alt er greit. Men bekymrer meg ofte når jeg ligger våken om natten.

I sted så det ut som om jeg hadde antydning til rosa utflod. Så panikken tok meg skikkelig og jeg begynte å hylgrine og fikk mamma til å hente meg...vært på do etterpå men da har det ikke vært noe....herregud jeg er så redd

I sted så det ut som om jeg hadde antydning til rosa utflod. Så panikken tok meg skikkelig og jeg begynte å hylgrine og fikk mamma til å hente meg...vært på do etterpå men da har det ikke vært noe....herregud jeg er så redd

Åååh! Så ekkelt[emoji173]️ men det er helt normalt med små blødninger i svangerskapet også.. håper du ikke ser mer til blodet.. er jo kjempeskummelt selvom det ikke alltid betyr sa!

Åååh! Så ekkelt[emoji173]️ men det er helt normalt med små blødninger i svangerskapet også.. håper du ikke ser mer til blodet.. er jo kjempeskummelt selvom det ikke alltid betyr sa!
Ja det er helt forferdelig å se. Hadde SA i april så er jo veldig redd for det nå. Men vet jo at det kan være vanlig med noe småblødninger også. Og det var ille direkte bløkning på en måte, mer et svakt skjær av rosa på papiret. Men panikken har definitivt tatt overhånd ja!

Ja det er helt forferdelig å se. Hadde SA i april så er jo veldig redd for det nå. Men vet jo at det kan være vanlig med noe småblødninger også. Og det var ille direkte bløkning på en måte, mer et svakt skjær av rosa på papiret. Men panikken har definitivt tatt overhånd ja!

Den panikken[emoji30][emoji30][emoji30] Gleder oss til 12 uker!! Da kan vi slappe litt mer av :)

Jeg har det hele tiden. Verst om nettene, da våkner jeg ofte av skikkelige menssmerter. Er 5+6, og det har vært sånn i to uker nå. S-hcg har hatt fin stigning, så jeg må jo bare anta at alt er greit. Men bekymrer meg ofte når jeg ligger våken om natten.
Jeg har også hatt det ganske kraftig på nettene [emoji19]

Back
Topp