Mensmurringer er det normalt ?

Antarktis

Andre møte med forumet
Har voldsomme mensmurringer, men ikkje noko blod, er dette normalt ?[:-]

mange som har det når de er gravide..
Jeg hadde mye mensenmurringer helt fram til uke 18-19 , jeg[;)]
og ikke no blod, nei..

er veldig vanlig,tror alle gravide har det. jeg har vert veldig plaget med det. og spesielt i begynnelsen,livmoren vokser og det må den jo for at lille ba skal få plass

Takk, er slimhinnene ekstra skjøre no som me er gravide ? For eg blødde litt når eg hadde vært der inne å rota litt, det kom ut en hudflik, og det blødde sikkert frå alle riftene som kom der trur du ikkje det ? Var ganske hardhendt, der oppe, trur du at det er berre rifter det kom av det blodet ??? For livmortappen dei gongane eg klarte nå han, han er langt oppe og bakover vendt. TRUR du blodet kom av skjøre slimhinner og sånn eller ???? Det har slutta å blø no altså... det er blitt mindre blod no etterkvart. Litt redd og sånn. Veit du noko har du nokon svar til meg ???

Jeg vet ikke.. er ikke lege eller noe jeg, altså..
"bare gravid"[;)]

Men håper alt er bra og at det bare var vanlige blødninger..

Er mange som blør litt uten at det er noe farlig[:)]

Å er det det ?? Snakka med jordmor og ho sa at det garanter var rifter, visst blødningane vart mindre etter kvart og eg ikkje blødde meir. Blødninga har avtatt, trur du eg er trygg då ?[&:]

Ja det er normalt hos mange...Jeg har det ofte[:)]

masse porøse blodårer,lett for å blø. er ekkelt når sånt skjer.

Takk [:)]Takk [:)]Takk [:)]

Ufarlig med en liten blødning ja, men er du i tvil spør du bare legen. Har hatt det under hvert svangerskap jeg, sånn bittelitt. Har gitt seg etter få dager.
Snedig med mensmurringene. Man venter på mensn, har alle symptomer og greier. Men dagene går, og mensen utgår [:D] . Og etter noen uker kommer kvalmen sigende...[:'(] . hehe, men hva ofrer man ikke for det lille nurket [:)] .
Det fikk meg til å tenke litt.. Lurer på hva mannfolka hadde gjort og sagt om det var dem som måtte gå gravide.. Tror det er en mening med at kvinner er generelt sterkere psykisk og går gjennom en/flere graviditet(er). [8|]

Back
Topp