Mensmurringer, damer?

Imogene

Forumet er livet
VIP
Jeg har hatt litt av det idag.. trooooor jeg husker at jeg hadde det endel med gutten vår også - men tankene svirrer allikevel..

Hva med dere?

Jeg har hatt det mye de siste dagene, men ser ut til å gi seg nå. Helt normalt, men mp liskom på toalettet ekstra for å sjekke...

Jepp det har jeg, mer vist jeg stresser, mindre vist jeg tar det med ro :)

Jepp, MYE!!!

Puh!
Sist mener jeg å huske at jeg hadde det laaangt ut i svangerskapet, så det er vel normalt.

Men hva med ømme pupper, da?
Det hadde jeg mer forrige gang, ikke nå - og da blir jeg skremt vettu...

Åå ja, mine bobs er ømme ;) må "bære" de med meg når jeg er vågal uten bh ;)

Eg har mensenmurringer og, å må innrømme eg syns det er kjempe skummelt ! Hadde det ikkje med første mann, og går nå hele tiden og er redd for å blø:( Blærk ! Vet det er normalt, men alikevell nytt og skummelt for meg..

Skal til legen på onsdag ! Spennandes !

Jeg har gått med det sånn fram og tilbake i snart en uke.. Prøver å tenke at jeg innbiller meg det, men så er det nå der for det da ;) ikm på lørdag, så er spent nå :)

Jeg har gått med det sånn fram og tilbake i snart en uke.. Prøver å tenke at jeg innbiller meg det, men så er det nå der for det da ;) ikm på lørdag, så er spent nå :)

jepp, har en del av de. vet det er normalt men blir til at enn går litt ekstra på do og sjekker:) veldig redd for og miste men håper dette går bra...

Chello skrev:
Åå ja, mine bobs er ømme ;) må "bære" de med meg når jeg er vågal uten bh ;)

Sånn var mine forrige gang jeg var gravid.. usj, bekymrer meg masse allerede nå!

Jeg har mensenmurringer nesten hele tiden, og har fått beskjed om at det er helt normalt. Jeg har heller ikke ømme pupper, men jeg tror ikke nødvendigvis det betyr noe. Ta det med ro, dette satser vi på går fint! Symptomene ser ut til å varierer på alle her inne, tror det er helt normalt :) Lykke til,,,

Rikke.. skrev:
Jeg har mensenmurringer nesten hele tiden, og har fått beskjed om at det er helt normalt. Jeg har heller ikke ømme pupper, men jeg tror ikke nødvendigvis det betyr noe. Ta det med ro, dette satser vi på går fint! Symptomene ser ut til å varierer på alle her inne, tror det er helt normalt :) Lykke til,,,

Leter etter "liker"-knappen

Jeg får faktisk mer mensmurringer hvis jeg har sittet eller ligget lenge og så reiser meg opp. Og da går jeg alltid en tur på do for å være helt sikker på at alt fortsatt går bra! Det er brystvortene mine som er ømme, ikke puppene :p Så det er fyfy og ta på dem nå :p

Back
Topp