Mensmurringene er borte

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
Har ikke hatt mensmurringer på mange dager, husker ikke sist. Ble jo satt tilbake 4-5 dager så liker selvsagt ikke når de forsvinner[emoji17] I følge unnfangelsen er jeg 7+0. Syns jeg er mindre kvalm og uggen også.. Blir jo helt sprø av den symptomjakten og alle katastrofetankene.. Andre her med erfaringer?

Har ikke særlig murring lenger jeg heller. Er heller ikke kvalm.
Men prøver å tenke at jeg bare er heldig foreløpig

Hos meg er det også mye mindre murringer og "styr" nedi magen nå enn det var. Det føles liksom litt annerledes nå o_O
Men er akkurat like kvalm og ømme pupper og må kneppe opp buksa, så bekymrer meg ikke så mye for det. Er vel ulike ting som skjer i ulike stadier :)

Sniker fra oktober :)

Jeg hadde masse murringer i begynnelsen, men de forsvant rundt midten av uke 7! Rundt uke 12 var de tilbake igjen for fullt, og alt står bra til. Antagelig er det ingenting å bekymre seg for!

Har ikke særlig murring lenger jeg heller. Er heller ikke kvalm.
Men prøver å tenke at jeg bare er heldig foreløpig

Hadde jeg ligget å spydd med mensmurringer hadde vel det gjort meg bekymra også[emoji12]

Hos meg er det også mye mindre murringer og "styr" nedi magen nå enn det var. Det føles liksom litt annerledes nå o_O
Men er akkurat like kvalm og ømme pupper og må kneppe opp buksa, så bekymrer meg ikke så mye for det. Er vel ulike ting som skjer i ulike stadier :)

Jeg er ekstra var og redd siden jeg hadde en sa i uke 8 på sensommern 2017.. Godt det er flere, kjenner ingenting i fra magen egentlig. Men er jo fortsatt kvalm, bare mindre av det. Takk for svar[emoji5]

Sniker fra oktober :)

Jeg hadde masse murringer i begynnelsen, men de forsvant rundt midten av uke 7! Rundt uke 12 var de tilbake igjen for fullt, og alt står bra til. Antagelig er det ingenting å bekymre seg for!

De kommer vel tilbake om alt er som det skal være[emoji5] Håper du har rett!

Mensmurr kommer og går hele svangerskapet, og har en tendens til å være litt sterkere på den tiden i mnd en ville hatt uka om en ikke var gravid :) helt normalt [emoji4]

Pussig det der, hatt murringer den siste timen..

He he dette var nesten litt rart å lese. Kjente meg veldig igjen... :-)
Flere ganger i dag har jeg nesten stoppa litt opp og sett rundt meg og tenkt «Hæ? Er jeg ikke kvalm, hvor er den vonde smaken i munn».. også har jeg blitt litt bekymret og «skumpa» borti puppene for å kjenne om de er vonde eller ikke, og det var de.. heldigvis ...
kommer og går disse plagene ...
i dag er jeg 7+0.

:):)
Har ikke hatt mensmurringer på mange dager, husker ikke sist. Ble jo satt tilbake 4-5 dager så liker selvsagt ikke når de forsvinner[emoji17] I følge unnfangelsen er jeg 7+0. Syns jeg er mindre kvalm og uggen også.. Blir jo helt sprø av den symptomjakten og alle katastrofetankene.. Andre her med erfaringer?

Katastrofetanker er jeg blitt god på :nailbiting: Men tror vi nok bekymrer oss alt for mye innimellom. Her sitter jeg i andre enden av skalaen med mye mensmurring/smerter og blødning og bekymrer meg :wtf: Men det er vanskelig å ikke tenke på alt som kan gå galt, når vi virkelig ønsker at det skal gå bra :)

:):)

Katastrofetanker er jeg blitt god på :nailbiting: Men tror vi nok bekymrer oss alt for mye innimellom. Her sitter jeg i andre enden av skalaen med mye mensmurring/smerter og blødning og bekymrer meg :wtf: Men det er vanskelig å ikke tenke på alt som kan gå galt, når vi virkelig ønsker at det skal gå bra :)

Hvordan går det med deg nå? Håper disse murringene og blødningen er helt uskyldig. For det er flere som blør litt og det kan også gå bra. Det blir som at man er i en liten gravid boble og alt dreier seg om den lille spiren man ønsker seg så mye..

Huff man føler seg så håpløs egentlig. Man får ikke gjort noe hverken fra eller til heller. Naturen som råder, er det liv laga går det som oftest bra.

He he dette var nesten litt rart å lese. Kjente meg veldig igjen... :-)
Flere ganger i dag har jeg nesten stoppa litt opp og sett rundt meg og tenkt «Hæ? Er jeg ikke kvalm, hvor er den vonde smaken i munn».. også har jeg blitt litt bekymret og «skumpa» borti puppene for å kjenne om de er vonde eller ikke, og det var de.. heldigvis ...
kommer og går disse plagene ...
i dag er jeg 7+0.

Glemte quote, innlegget over var svar til deg[emoji5]

Hvordan går det med deg nå? Håper disse murringene og blødningen er helt uskyldig. For det er flere som blør litt og det kan også gå bra. Det blir som at man er i en liten gravid boble og alt dreier seg om den lille spiren man ønsker seg så mye..

Jo det går greitt. Er fortsatt veldig bekymret. Har blødning hele tiden, og nå har de kraftige menssmertene vart i flere timer :eek: Tror jeg må ta en tlf. til gynekologen og høre. Hun fant ivertfall ut at blødnnngen ikke kom i fra livmoren. Graviditetssymptomene er her fortsatt, men det er bare så vondt i magen :/

Ja en er virkelig i en boble, klarer ikke tenke på annet enn om den lille i magen har det bra..

Back
Topp