Mensmurring

Nr3DaKanskje<3

Glad i forumet
Augustbarna 2021
I dag har eg hatt en del murring både i mage og rygg.. slik at eg forventer å begynne å blø når som helst :sorry:
Er 4+5 og kan ikkje huske om murringer var noe eg hadde i mine to tidligere sv.skap. Hadde det ikkje da eg hadde en SA i uke 8 i juni. Da hadde eg veldig lite symptom på sv.skap helt fra starten av, nesten ingen smerter i hele tatt før blødningsdag 4/5.
Dette er første og eneste gangen eg har kjent det denne gang.

Noen med erfaringer med slikemensmurringer? Er det vanlig eller? :rolleyes:

Ja, de kjente jeg ihvertfall de to første ukene, ikke så mye må lengre, 7+0 i dag.
Såpass mye at jeg, som deg, forventet blødning hver gang jeg var på do.

Det er frustrerende at tidlig svangerskap og menstruasjon har så like symptomer.

Kjente de også i starten,men ikke så mye nå lengre.

Jeg hadde murringer fra start til slutt mitt forrige svangerskap :) En del mer i første trimester enn resten, for voksesmertene endret litt karakter. Alle svangerskap er forskjellige, så det at du kjenner noe nå trenger ikke bety noe. Enkelte dager kjennes de kraftigere enn andre.
Har murringer akkurat nå faktisk :hilarious:

Jeg hadde en del i starten, rundt uke 4-5 og var helt sikker på at det var mensensmerter. Nå har jeg ikke kjent noen symptomer på et par uker, og da blir det feil også :wideyed:

Jeg har også en god del murringer. I starten var det mer en følelse av at livmoren strakk seg, men nå er det vonde murringer. De ligner veldig på menssmertene jeg pleier å ha. Jeg er 6+0 i dag.

Ja, de kjente jeg ihvertfall de to første ukene, ikke så mye må lengre, 7+0 i dag.
Såpass mye at jeg, som deg, forventet blødning hver gang jeg var på do.

Det er frustrerende at tidlig svangerskap og menstruasjon har så like symptomer.

Kjente de også i starten,men ikke så mye nå lengre.

Jeg hadde murringer fra start til slutt mitt forrige svangerskap :) En del mer i første trimester enn resten, for voksesmertene endret litt karakter. Alle svangerskap er forskjellige, så det at du kjenner noe nå trenger ikke bety noe. Enkelte dager kjennes de kraftigere enn andre.
Har murringer akkurat nå faktisk :hilarious:

Jeg hadde en del i starten, rundt uke 4-5 og var helt sikker på at det var mensensmerter. Nå har jeg ikke kjent noen symptomer på et par uker, og da blir det feil også :wideyed:

Jeg har også en god del murringer. I starten var det mer en følelse av at livmoren strakk seg, men nå er det vonde murringer. De ligner veldig på menssmertene jeg pleier å ha. Jeg er 6+0 i dag.

Godt å høre at dette kan være helt normalt :D
Enig i at det er frustrerende når det kjennes så likt, slik at det er umulig å forutsi noe om hvordan det er gått. :nailbiting:

Fremdeles ingen blod, ikkje særlig med økt utflod heller.. så det kan jo være et godt tegn :D
Ellers har eg nokså vondt nå - må vurdere noe smertestillende!
Det er i grunn i ryggen det sitter mest - føler den er helt låst, rett over halebeinet. Så det er jo noe drit - spesielt siden en kiropraktor sa til meg en gang at det kan føre til dårlig blodsirkulasjon i livmor, som ikkje er bra!
Ja, nå tar hode helt av her :sorry::sorry:
Skal til behandling for ryggen i morgen (den har vært slik på og av siden i sommer).

Skal prøve å tenke at eg i hvertfall er gravid nå - så får morgendagen bringe det den bringe :happy::rolleyes:

Back
Topp