Mensmurring

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har ikke hatt noe mensmurring tidligere men i går og i dag har jeg det. Eneste jeg forbinder det med i graviditet er modning... Noe grunn til bekymring? Hørte en sterk hjertelyd på 152 slag i minuttet i går og kjenner masse bevegelser.

Jeg å hadde skikkelig mens murringer her om dagen. Men har kjent liv etter det her. Må vel være av at det vokser å strekker på seg inni der?

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Jeg har også kjent murring, men tror det er vanlig?

Jeg har det av og til. Men det er vel vanlig?

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Jeg har det stort sett hver bidige dag, så jeg får vel bare anta at det er normalt :P

Jeg har det stort sett hver bidige dag, så jeg får vel bare anta at det er normalt :P
Ja jeg har hørt om det som symptom hos mange...ble bare litt usikker når jeg plutselig fikk det i uke 16, uten å ha hatt det før.

Ja jeg har hørt om det som symptom hos mange...ble bare litt usikker når jeg plutselig fikk det i uke 16, uten å ha hatt det før.

Jeg begynte i uke 10, og da med stikkende smerter i høyre side (helt nede ved trusekanten ca 3 cm til høyre for navlen). Dette og "menssmerter" (dog, ikke like intense som "ekte" menssmerter). Men murringene kommer som regel jevnt over hele dagen, men spesielt når jeg har lagt meg (innbiller jeg meg :P )
Jeg får vel bare anta at livmorene våre driver og strekker seg? Finner i allefall ingen annen logisk forklaring :P

Ja sånne stikkinger er jeg kjent med! Mest i første svangerskap. Merker egentlig mest at magemusklene mine strekker seg.

håper vertfall at det er sånn, og at det ikke er farlig, siden vi "alle" har det liksom :P Men jeg har ikke kjent noen spart på en stund nå :(

Har ikke hatt noe mensmurring tidligere men i går og i dag har jeg det. Eneste jeg forbinder det med i graviditet er modning... Noe grunn til bekymring? Hørte en sterk hjertelyd på 152 slag i minuttet i går og kjenner masse bevegelser.

Jeg merket også noe her om dagen... er i 16ende uke jeg også. Jeg tenker at så lenge jeg ikke blør, så er alt ok. Livmora skal jo strekke seg og vokse. Man må jo kjenne det...

Har vondter til og fra her,men rekner med at alt er bra :) ifbm sex og orgasme blir det kynnere og, koselig :p fra nytelse til ubehag på sekundet :p

Førstemann 31.aug 09 <3
Andremann ventes 07.feb 14 <3

Back
Topp