Mensmurring,

Wiccababe

Gift med forumet
i ryggen. Hele tiden, eller om ikke hele tiden så mye og lenge. Er dette normalt?
Jeg husker så utrolig dårlig fra første svangerskap jeg at jeg blir rent flau [:-]

Nei, har nok hatt litt murring i ryggen, men ikke hele tiden liksom..
Merker det hvis jeg har drevet på med mye ting og tang, og stresset...

om du har mensmurring i ryggen konstant så ring føden å snakk med jordmor, noe murring kan du ha som kynnere - men ikke konstant tror jeg

Ikke hele tiden, men har stressa bra i dag. Å når jeg satte meg ned nå så ble det innmari murring, å så kjennest det ut som om jeg må på do [:-]

ville ringt føden å fått sjekka... bedre å snakke med dem engang for mye enn engang for lite [;)]

ORIGINAL: Champ

ville ringt føden å fått sjekka... bedre å snakke med dem engang for mye enn engang for lite [;)]
Ja egentlig, men orker ikke tanken på å dra inn der nok en gang å bli liggende der å vente i flere timer [:'(] er sliten å i null form til noe slikt akkurat nå. Så ser det ann et par timer jeg, om ikke murringa gir seg da så ringer jeg. :)

Har det jeg og - kynnere og murringer om hverandre. Det rare er at de kommer BARE når jeg slapper av - på natta og sånt... merkelig..

har det jeg og..  hadde så ekstremt etter jeg hadde vært på do i natt, at jeg trodde nestn fødsel var i gang jeg[8|]  men detta var skikkelig vondt, akkurat som om noen prøvde å stikke av med ryggrada mi[:D]  magen var som en overoppblåst ballong.. hele pakka liksom.[:D]  men det gav seg heldigvis etter en times tid..

Sliter med murringer og kynnere jeg også... I natt trodde jeg Lilleprinsen var på vei ut der nede... [8|] Kjente at han lå i hodeleie og liksom stanget der nede. Og så hadde jeg så smerter i lysken/ligamentene på siden at jeg nesten ikke kom meg på do. Hrmf! Ikke godt, men tror egentlig ikke at det er noe fare på ferde.

Skal på kontroll i morgen, så kan jo høre med legen min om det skal være sånn.

Er egentlig kynnerene som er problemet... får dem hele tiden. Kan jo ikke reise meg opp fra en stol før magen min blir steinhard. De er heldigvis ikke så vonde da. Bare jeg ikke rører så mye på meg når de kommer, hehe.

Litt skal vi jo slite med også...?! [:D]

sliter med d samme jeg også.
trodde riene mine var igang idag,men d har roa seg nå:)

Godt å høre det ikke bare er meg da. Våkna i natt med mensmurring så jeg ble liggende våken en 2 timer kanskje, gjett om jeg er trøtt nå da [:-] Men skal levere pjokken å så avgårde for å kjøpe en pakke med brukte babyklær. Da har jeg kun vogn, stellebord og seng igjen. Vogna har jeg lagt av allerede, de hadde den inne på den ene plassen men skal ringe rundt å høre på priser før jeg går for den. Der jeg har lagt den av nå kommer den på 7299 med hardbag. Skal høre om den er rimligere noen andre plasser før jeg helt bestemmer meg. Tenkte å ringe til Sverige å høre også kanskje [8|]

ORIGINAL: Champ

Hvordan vogn er det du har bestilt?
Teutonia s3 spirit. Svart med hardbag

Back
Topp