Mensmurring og smerte ved hoste/nys

lise86

Andre møte med forumet
Heia:)

Jeg er gravid for andre gang, og er rundt 14 uker nå. Jeg er plaget så veldig med mensmurringer...veldig ofte og veldig ubehagelig. Mest ubehagelig, fordi jeg ikke vet om det er normalt? Trodde det ga seg etter en stund i starten og kanskje kom tilbake nærmere fødsel? Kan ikke huske at jeg hadde så mye av det i første svangerskap...(men funnet ut at det er mye jeg ikke husker ;p) Ooog så har jeg veldig vondt når jeg nyser og hoster, nederst i magen..på begge sider, faktisk ganske så vondt! Noen som vet hva det kommer av? eller er det helt unormalt?
 
Vet ikke helt hva som er normalt og ikke hehe, men jeg hadde mensmurringer ganske lenge denne gangen. kjenner ikke noe nå.Men når jeg nyser eller hoster er det akuratt som om det strekker seg veeldig nede i magen.. det gjør vondt, men husker det fra sist gang at det var likt =)
Tror ikke du har noe å bekymre deg for =)
Så sant mensmurringene ikke blir til sterke smerter så tror jeg det går helt fint =)
 
d hørres ut som kynnere.....  De komme av å te litt som murringer å av å te sterkt som om d rive litt i lusk område....  hadde lite me nr 1 marr me nr 2 å har vert plaga lenge allerede me nr 3
 
Det er normalt ja, og fyyyy så vondt det er!!!!!!!
Får det også om jeg reiser meg for fort....
 
Jeg er og gravid med nummer 2, og er myyyyye mer plaget med murringer og smerter ved hoste/nyse/strekkinger enn i første svangerskapet...
hvis jeg får et host eller et nys uten forvarsel kjennes det ut som om hele nedre del av magen holder på å revne...

Satser på at det kommer av samme grunn som at man har myyye vondere etterrier med nr 2 enn med nr 1...
 
 ser ut som det er flere som har det samme ja...åh, takk for svar dere :)
 
Her er det også endel mensmurringer og smerter i magen ved hoste/nys..
Det er livmorbånda i magen som strekkes, og helt vanlig..
Men fy, så ubehagelig!!!
 
Back
Topp