Mensmurring i korsryggen

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Er 34+0 i dag og har svak mensmurring i korsryggen. Ingenting som kommer regelmessig, men veldig ubehagelig. Blir litt bekymret i og med at jeg ikke har hatt murring i ryggen før, kun nederst i magen...

Flere som har hatt dette rundt samme tidspunkt i svangerskapet?

Jepp, har det!
Når riene begynner vil du nok kjenne det i korsryggen også. Hos meg var smertene fra riene størst fremme.

Jepp, har det!
Når riene begynner vil du nok kjenne det i korsryggen også. Hos meg var smertene fra riene størst fremme.

Godt å høre at jeg ikke er den eneste :-) sist jeg fødte satt riene kun i korsryggen så sikkert derfor jeg blir litt ekstra bekymra :rolleyes:

Har ikke kjent noe til murring jeg, men har svært sterke kynnere og har hatt det siden uke 20... Typ der jeg faktisk på konsentrere meg for å puste for at andre rundt meg ikke skal legge merke til det :confused013 Jordmord mener det er normalt så får satse på at det er slik det skal være

Har ikke kjent noe til murring jeg, men har svært sterke kynnere og har hatt det siden uke 20... Typ der jeg faktisk på konsentrere meg for å puste for at andre rundt meg ikke skal legge merke til det :confused013 Jordmord mener det er normalt så får satse på at det er slik det skal være

Høres slitsomt ut :-( godt juni nærmer seg :happy:

Murringen kan jo skyldes at babyen «graver» seg nedover i bekkenet! Min andremann fest seg så tidlig, men tror ikke denne tredje gjør det da

Jeg har hatt kynnere siden uke 10-12 ca.. men de har variert litt fra uke til uke. Nå er de akkurat som du beskriver og de kommer uavhengig av aktivitet eller hvile.
Når man er flergangsfødende så må visst livmora jobbe mer for å trekke seg sammen igjen etter fødsel, derfor mer kynnere og mer etterrier..:-p

Murringen kan jo skyldes at babyen «graver» seg nedover i bekkenet! Min andremann fest seg så tidlig, men tror ikke denne tredje gjør det da

Har tenkt tanken da jeg har fått flere «støt» nedentil som kjennes ubehagelig ut. Ho sparker kun oppover også, så tydelig at hodet ligger nede :)

Har tenkt tanken da jeg har fått flere «støt» nedentil som kjennes ubehagelig ut. Ho sparker kun oppover også, så tydelig at hodet ligger nede :)

Og det er jo positivt!! Jeg har av og til skikkelig nedpress når jeg er ute og går. Kjennes ut som om noen er på vei ut:woot:

Jeg har også vært plaget med mensmurringer i korsryggen siste uka.. Er ikke det bare kroppen som modnes litt da?

Jeg har også vært plaget med mensmurringer i korsryggen siste uka.. Er ikke det bare kroppen som modnes litt da?

Det som skremte meg var at det var ganske så vondt og satt akkurat der riene satt sist... men heldigvis gav det seg etter jeg fikk i meg litt mat og slappa av litt :joyful:

Jeg har også hatt menssmerter i ryggen siste tiden, tak i ryggen om natta. Men det går jo over, så regner med det bare modnes godt :) 35 fullgåtte uker i morgen.

Samme her 34+0 i dag!

Og i morges kom det mye tykt slim etter veldig mye nedpress i tillegg til murringen som var ekstrem samtidig med sterke kynnere i hele går.

Var ikke noe blod i da så...men tok meg i og tenke at nå ser jeg jammen etter tegn :p Da er jeg kommet et godt stykke på vei mot termin.
Jeg som ALLTID går over :confused:

Back
Topp