Mensmuringer ??

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Jeg har siste 3 dagene hatt en helt ******* mensmurring, ene gangen førte de også til skikkelig vonde rier ( falske rier ), men det var bare den ene gangen liksom :/  ... Noen andre som har det slik ? Er jo forstatt 4 uker til termin så tenkte at dette er sikkert ikke noe tegn på noe som helst, men noen som har lignende erfaring?? 

Jeg har opplevd akkurat det samme, og er like langt på vei som deg. Men kan dessverre ikke si noe om hva det kommer av eller om det fører til noe mer. Men det er jo lov å håpe? ;)

Her også. Var hos jordmor i går. Hun sa det er fordi hodet driver og fester seg. 

Har også det tidvis. Sist hadde jeg det også i perioder. Den dagen jeg fødte begynte det med mensmurringer. Disse gikk over til å bli fast rytme på og økende i intesitet, - glidende overgang til rier ;))

Mrs. Potato Head skrev:
Her også. Var hos jordmor i går. Hun sa det er fordi hodet driver og fester seg.

Ååja? Ok.. men det er jo snart 14 dager siden jeg var hos jordmor, å da hadde hun festet seg allerede da.. Så jeg tror ikke det er tilfellet hos meg. 

Tinasaa skrev:
Jeg har opplevd akkurat det samme, og er like langt på vei som deg. Men kan dessverre ikke si noe om hva det kommer av eller om det fører til noe mer. Men det er jo lov å håpe? ;)

Ja jeg håper det er en start på noe mer :D

heisann,jeg er 36+1 i dag og har det på samme måte,vonde mensmurringer og vondt i skambenet.........ikke noe godt i det hele tatt.

Har det slik selv jeg også. Snakket med jordmor om det, og hun sa det var tegn på modning :) 

Har hatt mensmurring i noen dager selv.
Men ikke sånn "irriterende slitsomme murringer".
Jeg begynte med sånne slitsomme murringer i stad.. Begynte i ryggen. Nå er det både i rygg og mage. Jeg blir jo sliten av detta.. Hmm.. Lurer på hva det betyr.. 

Det er 2 uker til min termin.. Hmm.

Back
Topp