Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er 9 uker i dag og har ennå kraftige menssmerter som kommer og går. Andre som har det sånn. Husker jeg hadde det med de andre to og men husker ikke hvor lenge det varte. Blir redd hver gang og klarer ikke glede meg ennå.
Jeg har det er 6+5 i dag. Var på tul og hun sa at det var helt normalt, samme sa jm når jeg ringte henne. Hun mente at det kunne være sånn de tre første mnd og jeg ikke måtte bekymre meg
Hadde mye av det før uke 6. Nå har jeg det av og til, mest ligamentsmerter og strekk i lysken hvis jeg nyser eller reiser meg fort. Gynekologen sa det var pg.a at livmoren utvider seg og mye skjer. Prøv å slapp av, det er helt normalt
Jeg er uke 8+2 og har fortsatt jevnlige kraftige mensesmerter! Var plaget med ekstreme smerter frem til uke 6-7, men begynt å avta iallfall litt i intensitet nå...
Pga smertene var jeg på TUL i uke 6 for å se om bebisen lå på rett plass, hvilket den gjorde, og det med et bankende hjerte men klarer fortsatt ikke ta det helt med ro når de smertene kommer