Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag (12+1) har jeg plutselig hatt veldig vondt i magen. Smertene ligner på menssmerter. Har hatt lignende tidligere, men ikke over så lang tid som i dag. Er både vondt og litt skummelt.. Noen som har noe lignende?
Kan det være voksesmerter? Har ikke hatt så veldig vondt selv på det verste, men har hatt mensenlignende murringer flere ganger som jeg har forstått det slik at er voksesmerter.
Jepp! Er 12+5 i dag, og har vært litt sånn av og på noen dager nå. Noen ganger gjør det ganske vondt. Var til legen og fikk sett den på ul på fredagen, den lå å spellet med hender og føtter, alt var i skjønneste orden Så har sikkert noe med at det strekker seg og vokser. Hvis du blir veldig bekymret så kan du kanskje bestille time til ultralyd eller høre om det er muligheter for henvisning til det?
Fikk ekstra menssmerter i uke 12, faktisk. Forrige svangerskap hadde jeg menssmerter hele første trimester, til dels ganske så smertefulle. Dette svangerskapet har det vært lite, så ble litt bekymra da det plutselig dukka opp i uke 12 denne gangen. Men det viste seg å bare være voksesmerter Alt bra med lille reka! Får fortsatt menssmerter nå i uke 14, men ikke like ofte som i uke 12-13.