Menslignende smerter.

Luxx

Glad i forumet
Vet at mens lignende smerter rundt eggstokk området og lysk er veldig normalt, i de siste to dagene kommer og går smertene og kan vel si at de er temmelig intens og til tider kjennes det nedover høyre lår. Fler som har de slik? Er det bare ligament smerter? Kommer ofte når jeg går eller snur meg i sengen og vedvarer da noen minutter.

ja har sånn :( hadde mye mage vont her om dagen så da var jeg innom sykehuset. ble sykmeldt. nå har jeg sykt vont i hø side. når jeg skal gå går jeg som om jeg var 90 år. skjønner ikke hva det er er veldig ubehagelig ://

Vet at mens lignende smerter rundt eggstokk området og lysk er veldig normalt, i de siste to dagene kommer og går smertene og kan vel si at de er temmelig intens og til tider kjennes det nedover høyre lår. Fler som har de slik? Er det bare ligament smerter? Kommer ofte når jeg går eller snur meg i sengen og vedvarer da noen minutter.

Hvordan går det med deg?
Sender en klem <3

Alt bra, takktakk. Har veldig underlige smerter som jeg regner med er vokse smerter. Til tider er jeg sikker på at jeg revnet ved hurtig bevegelse da lignamentene strekkes :D Men alt har vært bra med den lille frem til nå, så jeg krysser både fingre og tær. Klem <3

Back
Topp