menskramper/blødninger

Zera

Forumet er livet
Flere som synest det blir være med mens kramper og større blødninger for hver unge de har fått??

Holder på å bli gal jeg!! Blør som en stokken gris og har mens kramper fra helvete! Og de har blitt være for hver unge jeg har fått[&:]

Samme her...[:@] Synes det var ille før jeg fikk barna, og mange sa at det ville bli bedre etter jeg hadde født... Men den gang ei...[&:]

ORIGINAL: *pilutta*

Samme her...[:@] Synes det var ille før jeg fikk barna, og mange sa at det ville bli bedre etter jeg hadde født... Men den gang ei...[&:]

har bare blitt være her også..
Og så er jeg skikkelig PMS menneske dagen før den kommer.... [8D]
Nei,dette er hellt grusomt faktisk... Må få komme meg på p-pillen å håpe det hjelper LITT iallefall..

ORIGINAL: Zera

Nei,dette er hellt grusomt faktisk... Må få komme meg på p-pillen å håpe det hjelper LITT iallefall..

Får håpe du får det bedre når du starter med pilla[:)] Jeg tåler ingenting av hormonell prevansjon, så her er det ingen hjelp å få...

ORIGINAL: Zera

Får håpe du får det bedre når du starter med pilla[:)] Jeg tåler ingenting av hormonell prevansjon, så her er det ingen hjelp å få...

off... så jævlig surt da[&:]

ja,fekk resept på p-pillen med legen i desember, men de har den ikke på hovudlageret en gang, så da har jeg komt like langt liksom, for fekk mensen igjen igår så nå må jeg vente enda en mnde før jeg får begynt på det[&:]

ORIGINAL: heart86

etter at Maria Sophie ble født har jeg MYE vondere og blør mer[:@][:'(]

som om jeg ikke hata mensen nok fra før lissom!!

Dritt ass!! [:@][:'(]

Back
Topp