Menskopp

Syns fortsatt det hørtes utrolig ekkelt ut :eek:
Ja det syns jeg og , men når jeg fikk mensen etter graviditeten nå syns jeg er så utrolig kvalmt å dra ut tampongen som er full i blod :o syns det er ubehagelig å ta den inn/ut og - så er veeeeldig spent på hvordan det blir :p

Jeg har kjøpt min i butikk. Luuurer på om det var "Røtter" på St.hans haugen i oslo, eller om det var "Bæreglede" litt lengre nede i gata...
Tror begge butikkene har det, men skal ikke være for sikker her.
Men går alltids an å ringe dem å høre! :)

Jeg så en på apoteket på nordbyen i Sverige (Svinesund), men har ikke sett den i Norge. Som noen sier her inne, så hør på apoteket og få opp forespørselen :)

Hvis du ikke har visakort, så fins det de korta som en fyller på selv, fikk mange sonne gavekort som jeg kan bruke på nett :) tror du får dem på Narvesen og store matbutikker :)

Last edited:
Hva er ekkelt?
Du føler deg renere, du føler deg frier, kan bruke sen opptil 12 t før den tømmes ut, det er mer miljøvennlig og økonomisk.

Er det ikke like ekkelt å gå med et klamt bind? Se blodig bind? Blodige tamponger som stinker?

Jeg synes både bind og tamponger er ekkelt
I grunn er alt med mensen ekkelt

Hva er ekkelt?
Du føler deg renere, du føler deg frier, kan bruke sen opptil 12 t før den tømmes ut, det er mer miljøvennlig og økonomisk.

Er det ikke like ekkelt å gå med et klamt bind? Se blodig bind? Blodige tamponger som stinker?

Jeg synes både bind og tamponger er ekkelt
Ja, det er ekkelt, alt som har med det å gjøre, men tanken på å ha en kopp, full av mensen, oppi der, er ikke veldig fristende :P ville ikke følt meg sikker på den så hadde nok brukt bind i tillegg. Så tror kanskje tampongen er best for min del :)

heliosbutikken i Oslo og Røtter i Oslo selger menskopp =)

Å uannsett grunnen til at dem ikke har d har vel ikke vi her noe med.
Kjære vene!! Jeg sa at er man under 18 så får man et electron kort å da er det uten kortnr! Det er uavhengig av hvilken bank man har! I all verden hva er det å reagere på for deg da ... Jeg lurte aldri på hvorfor de ikke hadde det!

Kjære vene!! Jeg sa at er man under 18 så får man et electron kort å da er det uten kortnr! Det er uavhengig av hvilken bank man har! I all verden hva er det å reagere på for deg da ... Jeg lurte aldri på hvorfor de ikke hadde det!
Svaret var egentlig ikke til deg men til ho du hadde quota så nå at svaret hadde blitt feil.

Har sett det på apoteket, men husker ikke hvilken kjede.. :/ hva med å sjekke nettbutikkene til de forskjellige kjedene? Så hvis de ikke har i butikk kan du evt be de bestille?

Back
Topp