Prox
Gift med forumet
Ja det syns jeg og , men når jeg fikk mensen etter graviditeten nå syns jeg er så utrolig kvalmt å dra ut tampongen som er full i blodSyns fortsatt det hørtes utrolig ekkelt ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det syns jeg og , men når jeg fikk mensen etter graviditeten nå syns jeg er så utrolig kvalmt å dra ut tampongen som er full i blodSyns fortsatt det hørtes utrolig ekkelt ut![]()
OkFordi verken jeg eller kjæresten har bankkort med kortnummer
Syns fortsatt det hørtes utrolig ekkelt ut![]()
I grunn er alt med mensen ekkeltHva er ekkelt?
Du føler deg renere, du føler deg frier, kan bruke sen opptil 12 t før den tømmes ut, det er mer miljøvennlig og økonomisk.
Er det ikke like ekkelt å gå med et klamt bind? Se blodig bind? Blodige tamponger som stinker?
Jeg synes både bind og tamponger er ekkelt
Ha? Hvilken bank har dere da?Fordi verken jeg eller kjæresten har bankkort med kortnummer
Ja, det er ekkelt, alt som har med det å gjøre, men tanken på å ha en kopp, full av mensen, oppi der, er ikke veldig fristendeHva er ekkelt?
Du føler deg renere, du føler deg frier, kan bruke sen opptil 12 t før den tømmes ut, det er mer miljøvennlig og økonomisk.
Er det ikke like ekkelt å gå med et klamt bind? Se blodig bind? Blodige tamponger som stinker?
Jeg synes både bind og tamponger er ekkelt
Hvis man er under 18 får man visa electron å da får man ikke kortnr ., kam hende det er tilfelle hos demHa? Hvilken bank har dere da?
Å uannsett grunnen til at dem ikke har d har vel ikke vi her noe med.Hvis man er under 18 får man visa electron å da får man ikke kortnr ., kam hende det er tilfelle hos demda får man ikke handlet på nett
![]()
Kjære vene!! Jeg sa at er man under 18 så får man et electron kort å da er det uten kortnr! Det er uavhengig av hvilken bank man har! I all verden hva er det å reagere på for deg da ... Jeg lurte aldri på hvorfor de ikke hadde det!Å uannsett grunnen til at dem ikke har d har vel ikke vi her noe med.
Svaret var egentlig ikke til deg men til ho du hadde quota så nå at svaret hadde blitt feil.Kjære vene!! Jeg sa at er man under 18 så får man et electron kort å da er det uten kortnr! Det er uavhengig av hvilken bank man har! I all verden hva er det å reagere på for deg da ... Jeg lurte aldri på hvorfor de ikke hadde det!
Det har ikke med banken å gjøre.Ha? Hvilken bank har dere da?
Og vi er godt over 18 år begge toDet har ikke med banken å gjøre.
Men vi fikk ei vi kjenner til å bestille fra ebay![]()