Menskopp str. ?

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Ikke direkte prøverelatert, men har drøyd å skaffe meg menskopp ift at jeg håper at jeg ikke trenger det igjen før om et års tid etter en evt fødsel. Den billigste (belladot) som virker mest ålreit har to tr. S-M= under 30 år og har ikke født. M-L= over 30 år eller har født.
Det finnes en annen som den største passer til de over 25 eller som har født, men den var litt dyrere og virka ikke like grei, har ikke målstreker osv (litt nerdete av meg). Så tenker om den er passe til meg nå å brukes etter fødsel så bør ikke belladot være så langt unna?

Hva ville dere valgt? Jeg er 27 år, blør lite så ift str på de ville jeg sikkert gått for str s-m. Men usikker ift at m-l ville passa bedre med at den kan brukes lenger.
Eller noen som har prøvd belladot og veit om det er betydelig forskjell på størrelsen?

Jeg bruker organicup og har den minste str. Er over 30 men har ikke født. Anbefaler menskopp til alle, beste investeringen jeg har gjort på lenge og angrer for at jeg ikke gjorde det før. Og det koster bare 3-4 mnds forbruk av engangs..

Back
Topp